האופרטה הביידר מגיעה לישראל בפברואר 2015

יום חמישי, 8 בינואר 2015

האופרטה הביידר מגיעה לישראל בפברואר 2015
האופרה הישראלית תציג בחודש פברואר 2015 הקרוב את האופרטה "הביידר" בביצועם של זמרים ורקדנים של תיאטרון האופרה הממלכתי של בודפשט. איפה קונים כרטיסים?


לאחר שבשנה שעברה הגיעה לכאן האופרטה "נסיכת הצ'רדש" וזכתה להצלחה לא קטנה, עתה מגיעה לישראל אופרטה נוספת מאת התיאטרון הממלכתי של בודפשט - "הביידר" שתוצג כאן ע"י סולנים ורקדנים של האופרה מבודפשט בחודש פברואר הקרוב.

האופרטה הביידר הביידר היא הפקה משותפת של בית האופרטה הממלכתי של בודפשט והתיאטרון הלאומי למחזות זמר של סט. פטרבורג אשר מספרת על נסיך הודי המתגורר בפריס מתאהב בשחקנית מקומית ואינו מוכן לחזור למולדתו לפני שישא אותה לאישה. הנעימות והמקצבים המרתקים של אמריך קלמן שכתב את הביידר, חוזרים בהפקה ססגונית וסוחפת של אחת האופרטות המצליחות ברפרטואר של בית האופרטה הממלכתי מבודפשט.

האופרטה תבוצע ע"י שחקנים, רקדנים וזמרים של התיאטרון הממלכתי של בודפשט ותנוגן ע"י התזמורת הסימפונית הישראלית ראשון לציון.

כרטיסים לאופרטה הביידר בבית האופרה - פברואר 2015


האוםפרטה הביידר תוצג במשכן לאומנויות הבמה (בית האופרה) בת"א בתאריכים 12-19 בפברואר 2015. מחירי הכרטיסים מתחילים ב-135 ש"ח ומגיעים עד ל-390. ניתן לרכוש כרטיסים כבר מעכשיו באתר הבא.



רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר כרטיסים ברשת באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק שלנו או לדף גוגל+ שלנו או לחצו כאן לאפשרויות אחרות.
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

Item Reviewed: האופרטה הביידר מגיעה לישראל בפברואר 2015 Rating: 5 Reviewed By: -
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

הוסף רשומת תגובה

Item Reviewed: האופרטה הביידר מגיעה לישראל בפברואר 2015 Rating: 5 Reviewed By: -
Scroll to Top