"פשוט לאהוב" - כרטיסים מוזלים 2018

יום רביעי, 6 ביוני 2018

תיאטרון הקאמרי ממשיך להציג את המחזמר החדש "פשוט לאהוב" בכיכובם של עוז זהבי, אליאנה תדהר ועוד גם ב-2018. אז מתי זה יקרה? כמה עולים כרטיסים? ואיפה תמצאו כרטיסים מוזלים? אתר "כרטיסים ברשת" עם כל הפרטים.

לאחר הרצה מוצלחת של המחזמר "פשוט לאהוב" שיבוסס על שיריו המוכרים של אריק איינשטיין, תיאטרון הקאמרי ממשיך להציג מופעים חדשים גם במהלך שנת 2018. המחזמר המושקע בן ה-20 משתתפים, נע בעקבות שיריו המוכרים של איינשטיין במסעותיו וחיבוריו המוסיקליים השונים כגון שלישיית גשר הירקון, החלונות הגבוהים, העבודה עם שלום חנוך ועוד.

 לרכישת כרטיסים מוזלים למחזמר "פשוט לאהוב" באמצעות קניה מהירה ומאובטחת לחצו כאן

על כתיבת המחזמר אחראי שלמה מוסקוביץ' ועל הבימוי יהיה אחראי דדי ברון. עוז זהבי הוא זה שמככב בתפקיד הראשי במחזמר. יחד עם זהבי ישתתפו השחקנים והשחקניות אליאנה תדהר, עידית טפרסון, אבי טרמין, דוד שאול, רוני שיינדורף, איתמר זהר ודר רוזנבאום.

על רקע סיפור אהבה של סוף שנות ה-60 ותחילת ה-70, יציג המחזמר שירים ידועים מהקריירה הארוכה של אריק איינשטיין כגון "אני ואתה נשנה את העולם", "צא מזה", "אל תוותרי עלי", "מה שיותר כחול יותר עמוק", "אחכה לך", "מה איתי", "היא תבוא", "הגר", "כשאת בוכה את לא יפה" ועוד.

פשוט לאהוב - כרטיסים מוזלים

המחזמר "פשוט לאהוב" יציג מופעים בתיאטרון הקאמרי גם במהלך 2018. מחיר הכרטיסים הרשמי בקופת הקאמרי מתחיל ב-280 ש"ח ועולה בהתאם למיקום הישיבה באולם. ניתן גם לרכוש כרטיסים מוזלים באמצעות האתר הבא.

תל אביב-יפותיאטרון הקאמרי החדש 1 
רכישת כרטיסים





רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר כרטיסים ברשת באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק שלנו או לדף גוגל+ שלנו או לחצו כאן לאפשרויות אחרות.
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

Item Reviewed: "פשוט לאהוב" - כרטיסים מוזלים 2018 Rating: 5 Reviewed By: -
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

הוסף רשומת תגובה

Item Reviewed: "פשוט לאהוב" - כרטיסים מוזלים 2018 Rating: 5 Reviewed By: -
Scroll to Top