תערוכת צילומים חדשה מהעולם התת מימי במוזיאון האדם והחי

יום רביעי, 30 באוקטובר 2013
מוזיאון האדם והחי ברמת גן מציג את התערוכה חדשה "גווני שם-מים" מאת צור (צוף) פלאי שתציג צילומים ממעמקי העולם התת-מימי. התערוכה תתקיים עד לסוף חודש דצמבר 2013.

דרך התערוכה "גווני שם-מים" מבקש צוף להציג את מערכת היחסים הרגישה שבין מירקם החיים העדין בעולם התת-מימי המסתורי והמרהיב לבין מירקם החיים האנושיים בעידן של קידמה הולכת ומואצת. "עולם המעמקים הוא בעל מרקם הרמוני רגיש, מורכב ושברירי עד מאד. אומר צוף, סביבה זו נתונה כל העת לסכנת התערבות האדם המודרני, כך שאם לא נשכיל לשמרה, היא חלילה תיכחד.

בתערוכה מוצגים צילומים מאתרי צלילה שונים – בעיקר מרחבי חצי האי סיני וים סוף, המשקפים, מחד את יופיו וצבעוניותו העזה של הטבע התת-מימי, ומאידך כאמור, את הסכנה הנשקפת לחיים שם כתוצאה מהתערבות האדם והקדמה הטכנולוגית.

צוף - אמן בין-תחומי, צלם-כתב, במאי תיאטרון וחוקר אמנות באוניברסיטת ת”א. צוף חוקר הקשרים בין מירקם החיים האנושיים-תרבותיים למירקם החיים הטבעיים, ונושא המודעות האנושית לאיכות הסביבה משמעותי מאד בעיניו. צוף יצר תערוכות יחיד משלו והשתתף ויעץ באחרות. זכה לשבחים ופרסים בתחרויות צילום בארץ ובעולם, מצלם וכותב עבור מגזינים גאוגרפיים שונים, מרצה ועורך מופעים אור-קוליים בפורומים שונים, פרטיים וציבוריים. 

תערוכת "גווני שם מים"    

מוזיאון האדם והחי ברמת-גן
אוצרת- דורית ווליניץ 
הפארק הלאומי, רמת גן. טלפון  03-6315010 
שעות פעילות: א'-ה': 9:00 - 14:00, שבת 10:00 - 17:00.

רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר כרטיסים ברשת באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק שלנו או לחצו כאן לאפשרויות אחרות.
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

Item Reviewed: תערוכת צילומים חדשה מהעולם התת מימי במוזיאון האדם והחי Rating: 5 Reviewed By: -
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

הוסף רשומת תגובה

Item Reviewed: תערוכת צילומים חדשה מהעולם התת מימי במוזיאון האדם והחי Rating: 5 Reviewed By: -
Scroll to Top