עונה חדשה ל"קשת של צלילים"

יום רביעי, 30 באוקטובר 2013
העונה ה-11 של סדרת הקונצרטים "קשת של צלילים" של קשת אילון, נפתחה בשבוע שעבר ותציג מגוון קונצרטים במהלך עונת 2013/2014. פירוט כל הקונצרטים והזמנת כרטיסים ומנויים,  בכתבה הבאה שלפניכם.

קשת איילון פותחת עונה חדשה של קונצרטים ומופעים המייצגים קשת מגוונת של יצירות ממיטב המוסיקה הקלאסית הקאמרית, הזמר העברי והלועזי, מוסיקה מקהלתית, וכן ג'אז, תאטרון, ועוד. בין האמנים שיופיעו באילון: רונן בורשבסקי (מנצח), דואו פסנתר אירית רוב ואריאל כהן, הזמרת מיטל טרבלסי, רביעיית מולטי פיאנו, הכנר חגי שחם, הצ'לן הלל צרי, הפסנתרנים ארנון ארז ותומר קלינג, שלישיית טיאדאם, רביעיית כרמל, שמעון מימרן ואהובה עוזרי, רביעיית כלי הקשת אמרנט, מקהלת מורן ורבים אחרים.

רבים מהמוסיקאים שיופיעו בסדרה קשורים לקיבוץ אילון ולפעילויות החינוכיות השונות של קשת אילון: בין אם הם בוגרי הקורסים השונים או מלמדים בקורסים. חלק מהקונצרטים יתקיימו במסגרת הסמינרים העונתיים של קשת אילון.

להלן רשימת הקונצרטים המלאה לעונת 2013/2014

קונצרט מס' 2, יום ו' 22 בנובמבר 2013, בשעה: 21:00

"פתאומיות לעד" סיפור חייו ויצירותיו של נתן אלתרמן. מוגש על ידי ד"ר מוטי זעירא, הזמרת מיטל טרבלסי והפסנתרן תומר קלינג.

קונצרט מס' 3, יום ו' 20 בדצמבר, 2013, בשעה: 21:00  

"הכנרת אני שנרך וחברות" – שלישיית טיאדאם בהובלת הכנרת אני שנארך: בביצוע יצירות פרי עטם של שלושת ה"B" בטהובן, ברהמס ובן- שבתאי.

קונצרט מס' 4, יום ו' 3 בינואר, 2014 בשעה: 20:00

"מולטי פיאנו- רב פסנתר" – תומר לב, מפסנתרנים החשובים בישראל עם שלושה וירטואוזים צעירים, מבצעים בנגינה משותפת מיצירות מוצרט, רחמנינוב, סמנטה, רוול, רוסיני ואחרים

קונצרט מס' 5, יום ה' 13 בפברואר, 2014  בשעה: 21:00
"החיים האלמותיים של המוות והעלמה" נגני "רביעיית כרמל" יגישו קונצרט מוסבר ייחודי, רב תרבותי, הכולל איחוד של כל האמנויות סביב יצירתו האלמותית של שוברט "המוות והעלמה".

קונצרט מס' 6, יום ו' 28 במרץ, 2014 בשעה: 21:00

"קונצרט שלישיות" חגי שחם, הלל צרי וארנון ארז, מפסגת המוסיקאים בישראל, חוברים יחדיו לביצוע שלישיות פרי עטם של היידן, ארנסקי וברהמס במסגרת סמינר האביב 2014 של קשת איילון לכנרים וויולנים צעירים.

קונצרט מס' 7, יום ו' 25 באפריל 2014 בשעה: 21:00


"שירים באשדודית" ערב מוסיקאלי- תיאטרלי המבוסס על ספר שיריו של המשורר סמי שלום שיטרית עם שמעון מימרן, יונתן כנען ואדם מדר.

קונצרט מס' 8, יום ו', 16 במאי, 2014

"רביעיית כלי הקשת אמרנט"  - רביעיית הבית של האוניברסיטה הבינלאומית בפלורידה תתארח באולם קשת איילון, זו הפעם השנייה, לרגל מסע הופעות מיוחד בישראל לתכנית שכוללת רביעיות מאת מוצרט, מנדלסון ודבוז'ק.

קונצרט בונוס, יום ו' 6 ביוני, 2014


"מולדת אהובה" בביצוע אנסמבל סולני מורן ולהקת מורן, בניצוחה של נעמי פארן שבים לאולם קשת אילון בתוכנית שכולה על טהרת היצירה הישראלית

כרטיסים לעונת הקונצרטים "קשת של צלילים"

מנוי לסדרה כולל 6 קונצרטים. מחיר קונצרט בודד: 80 ₪ מחירי הנחה: לגימלאים 70 ₪, לתושב מטה אשר, חברי עמותת קשת אילון, אורחי הלינה הכפרית והמלונות באזור: 75 ₪

מחיר מנוי ל-6 קונצרטים: מנוי חדש 420 ₪  מנוי ותיק/חבר מביא חבר 390 ₪.

צילום: בישקו


רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר כרטיסים ברשת באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק שלנו או לחצו כאן לאפשרויות אחרות.
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

Item Reviewed: עונה חדשה ל"קשת של צלילים" Rating: 5 Reviewed By: -
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

הוסף רשומת תגובה

Item Reviewed: עונה חדשה ל"קשת של צלילים" Rating: 5 Reviewed By: -
Scroll to Top