טרור הקאמרי - כרטיסים מוזלים ב-91 ש"ח במקום 220 ש"ח

יום שישי, 21 בדצמבר 2018

אשם או זכאי? - הקהל הוא זה שצריך להכריע בהצגה החדשה טרור העולה בתיאטרון הקאמרי במהלך 2019 בהשתתפותם של עידית טפרסון, אבישי מרידור ועוד. ועתה ניתן גם למצוא כרטיסים מוזלים ב-91 ש"ח בלבד במקום 220 ש"ח. כל הפרטים, בהמשך.

המחזה עוסק בשאלות מוסריות ומצפוניות, במהות הדמוקרטיה וכבוד האדם דרך הראי של מערכת החוק והמשפט. האם הטייס אשם או זכאי? האם מוצדק להרוג 164 בני אדם בכדי להציל 70,000 בני אדם? הקהל באולם ישמש כחבר מושבעים ויחרוץ מידי ערב את דינו של הטייס. טרור מחזהו המרתק והמצליח של המחזאי הגרמני פרדיננד פון שיראך מוצג לראשונה בארץ.

בהצגה זו, הקהל הוא חבר המושבעים בבית המשפט והוא חורץ את דינו של הנאשם בכל ערב מחדש. שנים אחדות לאחר אסון התאומים, חוטף טרוריסט מטוס נוסעים בגרמנייה ומאיים להתרסק באמצע אצטדיון כדורגל המכיל 70,000 צופים. צוות חרום של חיל האוויר מוזנק. טייס הקרב לארס קוך מקבל החלטה. הוא מיירט את  המטוס המכיל 164 נוסעים. אף אחד לא נשאר בחיים. הוא עושה זאת בניגוד לפקודות שניתנו לו, הוא עושה זאת על דעת עצמו.

כרטיסים להצגה טרור בקאמרי 2019

ההצגה תרוץ באולם 4 החדש של תיאטרון הקאמרי. מחיר הכרטיסים בקופות התיאטרון עומד על 220 ש"ח אך ישנם מספר מצומצם של כרטיסים בהנחה במחיר של 91 ש"ח בלבד אותם ניתן להשיג באמצעות האתר הבא.

להלן לוח ההצגות של ההצגה טרור בקאמרי לחודשים הקרובים ב-2019:

תל אביב-יפותיאטרון הקאמרי החדש 4 19 כרטיסים
91 
רכישת כרטיסים

טרור הקאמרי - רשימת משתתפים מלאה

משתתפים:
שופטת: עידית טפרסון
לארס קוך, נאשם: אבישי מרידור
ביגלר,  סנגור: ניר סעדון
נלסון, תובעת מטעם המדינה: עדי גילת
כריסטיאן  לאוטרבאך, עד: רובי מוסקוביץ
פרנציסקה מאייזר, תובעת פרטית ועדה: רותם כרמלי

בימוי: שרה פון שוורצה
תפאורה: אבי שכוי
תאורה ווידאו: איתמר לוריא
מוסיקה: גדי סרי
תלבושות: גיל סרי
עוזר במאי: גיל סרי

טרור הקאמרי ביקורת

"טרור" תגרום לכם לפקפק סוף סוף בנחרצות שלכם, הבחירה האמיצה של שרה פון שוורצהלהעלות את המחזה המציג שאלות מוסר קשות ובעלות מחירים כבדים, הופכת את ההצגה לחוויה מסעירה."  (וואלה 1.3.2018)

"שרה פון שוורצה ביימה בענייניות מדוקדקת את התרגום המצוין שלה ושל אמה, אסתר פון שוורצה. בכוחה של ההצגה המיוחדת הזאת. לראות, להפנים, להגות ולדון בלי מורא ובלי משוא פנים."  (הבמה 
28/02/2018).

"הצגה מיוחדת בלי פופוליזם וללא דמגוגיה" (גלובס 28.2.2018)

"הצגת "טרור" בתיאטרון הקאמרי מציבה את הקהל במעמד חבר מושבעים. הקהל מחליט בסופה, זכאי או חייב. עידית טפרסון, השחקנית המנוסה, במשחק מבריק מלא הוד, הדר ושליטה. אבישי מרידור, שחקן מעולה המשתבח בנוסף לכשרונו בקול ומראה מושלמים, רובי מוסקוביץ' בהופעה מרשימה ומקצועית רותם כרמלי במשחק כנה מלא רגש עדי גילת הנמרצת וניר סעדון במשחק קר וענייני. הצגה שהיא אירוע."  ציון 5 מתוך 5 (דה מארקר קפה 28.2.2018)


רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר כרטיסים ברשת באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק שלנו או לדף גוגל+ שלנו או לחצו כאן לאפשרויות אחרות.
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

Item Reviewed: טרור הקאמרי - כרטיסים מוזלים ב-91 ש"ח במקום 220 ש"ח Rating: 5 Reviewed By: -
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

הוסף רשומת תגובה

Item Reviewed: טרור הקאמרי - כרטיסים מוזלים ב-91 ש"ח במקום 220 ש"ח Rating: 5 Reviewed By: -
Scroll to Top