Disturbed דיסטרבד בישראל 2019 - כרטיסים והנחות

יום ראשון, 9 ביוני 2019

להקת דיסטרבד תופיע בישראל לראשונה וזה יקרה בחודש יולי 2019 בלייב פארק בראשון לציון. הלהקה הודיעה זאת רשמית ומכירת הכרטיסים בעיצומה. מחירי הכרטיסים מתחילים ב-385 ש"ח. כך תרכשו את כרטיסים לדיסטרבד בישראל.

disturbed דיסטרבד בישראל 2019 - כרטיסים והנחות
להקת המטאל האמריקאית דיסטרבד (Disturbed) היא אחת מלהקות הרוק הגדולות כיום בעולם, כשהקאבר שלה לשיר The Sound Of Silence של סיימון וגרפינקל מאלבומה הלפני האחרון שהה פרק זמן ארוך בפלייליסט גלגל"צ והפך לאחת הבלדות המצליחות ביותר בעולם בעשור האחרון עם כמעט חצי מיליארד צפיות לקליפ הרשמי ביו טיוב.

לרכישת כרטיסים מוזלים להופעה של דיסטרבד בישראל באמצעות קנייה מהירה ומאובטחת לחצו כאן

הלהקה הודיעה על ההופעה בישראל באופן רשמי באתר הרשמי שלה שבו הציגה את ההופעות החדשות שלה לסיבוב ההופעות הבינלאומי שלהם Evolution Tour בו גם ישראל תקח בו לראשונה חלק אחרי הרבה נסיונות עבר להביא אותה להופעה כאן בארץ.

כרטיסים לדיסטרבד בישראל 2019 - מחירים, הנחות ולוח הופעות

דיסטרבד יציגו בישראל הופעה אחת בלבד נכון לעכשיו שתתקיים ב-2 ביולי 2019 בלייב פארק בראשון לציון. פתיחת הדלתות של ההופעה יהיו בשעה 19:30 וסיום ההופעה יהיה בסביבות 23:30 בלילה.

מכירת הכרטיסים נפתחה הבוקר רק עובר מועדון המעריצים של הלהקה אך כעת הוא פתוח עבור כלל הקהל הרחב המונה מעריצים ישראלים רבים של הלהקה. מכירת הכרטיסים נמצאת כעת בשלב המכירה המוקדמת ולכן המחירים מוצעים בהנחות.

מחיר הכרטיסים לדיסטרבד בישראל עומד על 385 ש"ח לכרטיס דשא ו-485 ש"ח לכרטיסים בטריבונות או באורקסטרה (כרטיסים טובים יותר). הזמנת הכרטיסים מתבצעת באמצעות האתר הבא.




קצת על להקת דיסטורבד

להקת דיסטברד הוקמה בשנת 1994 ע"י הסולן דויד דריימן, הבסיסט סטיב קמק (שהוחלף בג'ון מוייר), הגיטריסט דן דונגן והמתופף מייק רנגן. דריימן הוא יהודי למשפחת ניצולי שואה שסביו, סבתו ואחיו הצעירים מתגוררים כולם בישראל. דריימן למד בבתי ספר יהודיים בלוס אנג'לס, אך הרבה לבקר בישראל ואף למד שנה בישיבת נווה ציון בירושלים.

הלהקה הוקמה בתחילה בשם Brawl אך בסופו של דבר שינתה את שמה ל-Disturbed. סגנון הלהקה היה נחשב במקור במקור לסגנון ה-"נו מטאל" אך יש כאלו המגדירים אותה כלהקת הארד רוק או הבי מטאל, ואחרים מגדירים את סגנונה כלהקת אלטרנטיב מטאל.

הוציאה הלהקה שישה אלבומי אולפן אשר נמכרו במעל 13 מיליון עותקים וכללו להיטים רבים שהצליחו בענק. חמישה מהאלבומים אף הגיעו למקום הראשון במצעד בילבורד 200 מלבדם הוציאה הלהקה גם אלבום אוסף אחד.

אלבום הבכורה של הלהקה – The Sickness, שיצא בשנת 2000, הפך במהרה את הלהקה לאחת מלהקות הרוק המצליחות ביותר בארה"ב ומכר למעלה מ 5 מיליון עותקים. הסינגלים הבולטים מתוכו – Down With The Sickness ו Stupefy היו לשניים מהשירים המצליחים ביותר במצעדי המכירות והמושמעים ביותר בעולם באותה שנה, כשהקליפים להם זוכים לאינספור הקרנות ואף שולבו במספר פסי קול לסרטים מצליחים.

גם האלבום השני Believe שיצא שנתיים לאחר מכן המשיך את ההצלחה המטאורית של ההרכב, ונמכר בלמעלה מ 2 מיליון עותקים, הסינגל Prayer מהאלבום הפך לאחד מהסינגלים המצליחים ביותר של הלהקה והגיע לרשימת 5 הסינגלים הנמכרים ביותר בארה"ב באותה שנה. ב-2010 שחררה הלהקה את אלבומה החמישי – Asylum, שכלל את הסינגלים Animal, Wwarrior ו Another Way to Die. האלבום כלל גם את השיר Never Again שעסק בשואה וזוועות הנאצים כנגד העם היהודי.

באוקטובר 2011 הודיעה הלהקה על הפסקת פעילות זמנית והכחישו את קיומם של סכסוכים בין חברי הלהקה. כמו כן נאמר שחברי הלהקה יחזרו בעתיד לשתף פעולה ביניהם בזמן זה חברי ההרכב פעלו עם הרכבים מוזיקלים שונים, כשדריימן הקים והוציא אלבום עם הרכב בשם Device שיצא ב 2013 וכלל הופעות אורח של אמנים כגון סולן להקת System Of A Down סרג' טנקיאן.

ב-2015 חזרה הלהקה לפעילות מלאה והוציאה את האלבום Immortalized שכלל קאבר סימפוני לשיר  The Sound Of Silence של סימון וגרופנקל והפך לאחד השירים המצליחים ביותר של הלהקה. צפו כאן בראיון וידאו מצולם של דיוויד דריימן באתר מטלאיסט הישראלי.

רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר כרטיסים ברשת באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק שלנו או לדף גוגל+ שלנו או לחצו כאן לאפשרויות אחרות.
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

Item Reviewed: Disturbed דיסטרבד בישראל 2019 - כרטיסים והנחות Rating: 5 Reviewed By: -
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

הוסף רשומת תגובה

Item Reviewed: Disturbed דיסטרבד בישראל 2019 - כרטיסים והנחות Rating: 5 Reviewed By: -
Scroll to Top