מופעי חנוכה 2019 - מחירים, כרטיסים, הנחות ועוד

יום ראשון, 3 בנובמבר 2019

מופעי חנוכה 2019 כבר מתחילים להיסגר ומכירות הכרטיסים בעיצומן. אז אילו מופעים תמצאו השנה? כמה זה יעלה? ואיפה קונים כרטיסים? אתר "כרטיסים ברשת" מעדכן מהשטח.

מופעי חנוכה 2019 - מחירים, כרטיסים, הנחות ועוד
אז הנה, חנוכה כבר ממש קרוב והתחרות העזה בין המפיקים הגדולים של מופעי חנוכה המובילים, יוצרת גם תחרות גדולה בין הכוכבים והטאלנטים הידועים וזהו בדיוק הזמן לבדוק ולברר אילו מופעי חנוכה 2019 תמצאו השנה, מי ישתתף בהם? כמה עולים כרטיסים? ואיך קונים?

הנה רשימת מופעי חנוכה 2019 של אתר "כרטיסים ברשת":

שלמה המלך ומלכת שבא עם רינת גבאי - חנוכה 2019

רינת גבאי, גיא זוארץ, עודד פז, טיטי איינאו ושחקנים נוספים יביאו השנה את סיפור אהבתם של שלמה המלך ומלכת שבא. בהפקה חדשה ומרהיבה. המחזמר מביא את סיפורם המופלא של שלמה המלך-החכם באדם, ומלכת שבא הלוחמת. מאבק בין תרבויות שהופך לסיפור אהבה. הפקה מרהיבה וערכית, לכל המשפחה עם עשרות משתתפים, שחקנים ורקדנים, תלבושות מרהיבות ועוד.

איפה יגיע המופע ומתי: ערים רבות בישראל יארחו את מופע חנוכה 2019 החדש של רינת גבאי וגיא זוארץ בין החודשים נובמבר 2019 ועד ינואר 2020. בין הערים, באר שבע, ירושלים, ראשון, חיפה, הרצליה ועוד ועוד. תוכלו למצוא את לוח המופעים המלא כאן

מחיר הכרטיסים:  89 ש"ח במחיר אחיד לכל ההופעות בכל הערים. רכישת הכרטיסים מתבצעת באמצעות האתר הבא.

חפש את המטמון חנוכה 2019

חפש את המטמון חנוכה 2019לאחר שבשנה שעברה הוא הוא הציג את המופע "קסם של משחק", גם השנה, כוכב הילדים הגדול של ישראל יובל המבולבל מגיע עם הצגה חדשה וטרייה לחנוכה 2019 שתיקרא חפש את המטמון, והפעם גם מיכל ינאי שהייתה גם היא בצעירותה, כוכבת ילדים גדולה ומוכרת, תצטרף אל המופע החדש. גם כוכב הילדים רוי בוי, הצמד שי ורועי וקוגומלו יצטרפו למופעים שירוצו החל מחודש דצמבר 2019 בכל רחבי הארץ.

איפה יגיע המופע ומתי: המופע חפש את המטמון יופיע לאורכה ולרוחבה של ישראל במהלך חנוכה 2019 ובתאריכים רבים לפני ואחרי. בין הערים אליהן יגיע המופע: אשדוד, חיפה, מודיעין, נס ציונה, ועוד ערים רבות.

מחיר הכרטיסים: 109 ש"ח במחיר אחיד לכל ההופעות בכל הערים. רכישת הכרטיסים מתבצעת באמצעות האתר הבא.

רפונזל חנוכה 2019 - נעמה גיבורת העל וטל מוסרי

את נעמה גיבורת העל הכרתם בוודאי מהמופע "פסטיפאן" שרץ מדי קיץ ברחבי הארץ. השנה, תגיע נעמה גם עם מופע חנוכה חדש וגדול שייקרא "רפונזל" ואיתו תופיע בערים כמו ראשון לציון, פתח תקווה, נתניה ועוד ערים רבות בצפון ובדרום. יחד איתה, יופיעו גם טל מוסרי, אוולין הגואל ומרטין אומנסקי.

המחזמר מספר את סיפורה של נערה אבודה עם שיער ארוך קסום אשר משתוקקת לעזוב את מגדלה המבודד. בניגוד לרצונה של אמה (אוולין הגואל), היא מגייסת את עזרתו של שחקן תיאטרון נודד (טל מוסרי) לקחת אותה החוצה אל העולם שאותו היא מעולם לא ראתה.

מחיר הכרטיסים: 105 ש"ח במחיר אחיד לכל ההופעות בכל הערים. רכישת הכרטיסים מתבצעת באמצעות האתר הבא.

בלאגן בקרקס חנוכה 2019 עם רז ספני

בשונה ממופעי חנוכה הגדולים המבוססים על הצגות וסיפורי ילדים, המופע החדש "בלאגן בקרקס", שירוץ ברחבי הארץ בחנוכה 2019, הוא מופע קרקס בינלאומי גדול ומושקע שמשלב מופע קרקס עם כל המשתמע (אקרובטים, פעלולים, ליצנים, מופעים מצחיקים וכד'), יחד עם הנחייה וקטעי קישור של כוכבי הרשת המובילים חבורת בלאגן גאנג בהנהגתו של רז ספני הנחשבת לאחת המצליחות בעולם היוטיוברים.

המופע יגיע להרצליה, כרמיאל, חיפה, אשדוד, מודיעין ועוד ערים רבות ברחבי הארץ במהלך חודש דצמבר 2019.

מחיר הכרטיסים: החל מ-145 ש"ח. רכישת הכרטיסים מתבצעת באמצעות האתר הבא.

פיטר הארנב - חנוכה 2019


צילום: עדי ברק
אחת מיוצרות מיומנה וכוכבת הילדים ענבלי תככב במופע ילדים חדש לחנוכה 2019 שיציג את פיטר הארנב - הבובה ששבתה את לבבות הילדים וההורים במשך דורות בטלויזיה, בקולנוע ובספרים, ועכשיו מגיעה לישראל היישר מלונדון. על הניהול האומנותי אחראית נופר איילון - אחת מיוצרות מיומנה. המופע יכלול את הבובות המקוריות פיטר הארנב, בנג'מין, קוטן, מר מקרגור, מר טוד, הינשוף בראון ועוד.

המופע יגיע לתל אביב, מודיעין, באר שבע, יבנה, אילת, ועוד ערים רבות ברחבי הארץ במהלך חודש דצמבר 2019.

מחיר הכרטיסים: החל מ-75 ש"ח. רכישת הכרטיסים מתבצעת באמצעות האתר הבא.

סמי הכבאי בקרקס - חנוכה 2019


צילום: Wim Lanser
מסע ההופעות הבינלאומי של סמי הכבאי הגיבור שכבר הופיע כאן בסוכות 2019, חוזר לישראל גם לחנוכה 2019. ההצגה מבוססת על סדרת הילדים האהובה ובמרכזה עומד סמי. הכבאי טוב הלב והאמיץ שתמיד נכון לכל משימה. סמי וחבריו אלביס, פני והמפקח סטיל, יוצאים להציל ולעזור לאנשי הקרקס שהגיעו אל העיירה. בעזרת המון תושיה, מסירות ועבודת צוות הם פותרים כל בעיה ובזכותם אנשי פונטי פנדי וגם הילדים הצופים מבינים עד כמה חשוב להתרחק מסכנה ורוכשים כלים שיעזרו להם לשמור על בטיחות.

המופע יגיע לבאר שבע נהריה, אשקלון, טבריה, רמת השרון, ועוד ערים רבות ברחבי הארץ במהלך חודש דצמבר 2019.

מחיר הכרטיסים: החל מ-75 ש"ח. רכישת הכרטיסים מתבצעת באמצעות האתר הבא.

קרקס הגיבורים חנוכה 2019


צילום: ניר פרידמן
אם אתם אוהבים קרקס, תוכלו למצוא אחד כזה גם בחנוכה 2019 - מדובר בקרקס הגיבורים - הפקת תיאטרון קרקס רבת משתתפים אקרובטים מעופפים באוויר, נערות גומי, ג'אגלרים, אומני שיווי משקל ועוד הפתעות. 

לאחר ההצלחה של קרקס בראבו בעשר שנים האחרונות. הקרקס מציג מופע חדש לכבוד חג החנוכה הקרוב.

המופע יגיע לעפולה, ראשון, חיפה, רמת גן, אשדוד, ועוד ערים רבות ברחבי הארץ במהלך חודש דצמבר 2019.

מחיר הכרטיסים: החל מ-75 ש"ח. רכישת הכרטיסים מתבצעת באמצעות האתר הבא.


אנחנו ממשיכים לעדכן את הכתבה בעקביות עם כל ידיעה חדשה בנושא, אז כדאי לבקר כאן בתכיפות כדי לא לפספס...

רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר כרטיסים ברשת באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק שלנו או לדף גוגל+ שלנו או לחצו כאן לאפשרויות אחרות.
  • תגובות לכתבה

1 comentários:

  1. תפרסמו את המחזמר צלילי המוסיקה עם אניה בוקשטיין יש לו מלא הופעות ומלא הופעות בהיכל התרבות תל אביב

    השבמחק

Item Reviewed: מופעי חנוכה 2019 - מחירים, כרטיסים, הנחות ועוד Rating: 5 Reviewed By: -
  • תגובות לכתבה

1 comentários:

Unknown אמר/ה... 25 באוקטובר 2017 בשעה 22:15

תפרסמו את המחזמר צלילי המוסיקה עם אניה בוקשטיין יש לו מלא הופעות ומלא הופעות בהיכל התרבות תל אביב

הוסף רשומת תגובה

Item Reviewed: מופעי חנוכה 2019 - מחירים, כרטיסים, הנחות ועוד Rating: 5 Reviewed By: -
Scroll to Top