משפט חוזר תיאטרון גשר - כרטיסים בהנחה ולוח הצגות 2019

יום חמישי, 29 בנובמבר 2018
משפט חוזר תיאטרון גשר - כרטיסים בהנחה ולוח הצגות 2019
ההצגה משפט חוזר בכיכובם של דורון תבורי, הלל קפון ושחקנים נוספים, תעלה בתיאטרון גשר בעונת 2019 הקרובה באולם נוגה שבתיאטרון. בימאי ההצגה החדשה יהיה אמיר י' וולף. את ההצגה כתבו עוזי וייל וליעד שהם.

לרכישת כרטיסים מוזלים להצגה משפט חוזר בגשר באמצעות קנייה מאובטחת ומהירה לחצו כאן

 וייל הוא סטיריקן, מתרגם, עיתונאי וסופר. הוא כתב וערך את "השער האחורי" המיתולוגי בעיתון העיר, נמנה על כותבי "החמישיה הקאמרית" ולאחרונה אף כתב את הסדרה "עיר מקלט". שהם הוא עורך דין וסופר. הוא חתום על כשבעה עשר ספרים כשרובם הפכו לרבי מכר ותורגמו לשפות רבות. בין ספריו המצליחים: עיר מקלט, אם המושבות, תיק נוער (טרילוגיית ספרי מתח לבני נוער), למראית עין ויום הדין. 

עלילת ההצגה מספרת על אלי נחום, בלש משטרה על סף פנסיה, מגיע לזירת פשע המקשרת בין גופתה של בחורה צעירה לשני אחים: יזם הייטק מצליח ושחקן כושל. זהו סיפור חקירה מותח על קנאת אחים, על הזדקנות ועל האמת החמקמקה. האם יצליח הבלש לעשות מעשה אחרון חשוב, נאצל, לפני שמזיזים אותו לשולי ההיסטוריה, ושוכחים שאי פעם היה פה?

רשימת השחקנים המלאה בהצגה משפט חוזר כוללת את דורון תבורי, מיקי לאון, גלעד קלטר, קארין סרויה, רוני עינב, פירה קנטור והלל קפון. שאר העוסקים במלאכה הם מיכאל קרמנקו בעיצוב, אופיר חזן בתלבושות, פרנקו יצחקי במוזיקה, וקרן גרנקו בתאורה. משך ההצגה הוא כשעה וארבעים דקות.


משפט חוזר כרטיסים ולוח הצגות 2019 

ההצגה משפט חוזר תרוץ בתיאטרון גשר במהלך שנת 2019 באולם נוגה בתיאטרון. מחיר כרטיסים בקופות התיאטרון עומד אמנם על 250 ש"ח אך באתר הבא, אפשר למצוא כרטיסים מוזלים בכמות מוגבלת ב-121 ש"ח בלבד.

להלן לוח ההצגות של משפט חוזר בתיאטרון גשר בחודשים הקרובים:

תל אביב-יפותיאטרון גשר - אולם נגה 56 כרטיסים
121 
רכישת כרטיסים
תיאטרון גשר - אולם נגה 84 כרטיסים
121 
רכישת כרטיסים
תיאטרון גשר - אולם נגה 59 כרטיסים
121 
רכישת כרטיסים

רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר כרטיסים ברשת באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק שלנו או לדף גוגל+ שלנו או לחצו כאן לאפשרויות אחרות.
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

Item Reviewed: משפט חוזר תיאטרון גשר - כרטיסים בהנחה ולוח הצגות 2019 Rating: 5 Reviewed By: -
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

הוסף רשומת תגובה

Item Reviewed: משפט חוזר תיאטרון גשר - כרטיסים בהנחה ולוח הצגות 2019 Rating: 5 Reviewed By: -
Scroll to Top