האם תיאטרון גשר - כרטיסים, הנחות ולוח הצגות 2019

יום חמישי, 29 בנובמבר 2018
האם תיאטרון גשר - כרטיסים, הנחות ולוח הצגות 2019
תיאטרון גשר יעלה בעונה הקרובה של 2019 עיבוד ישראלי חדש להצגה "האם פארסה שחורה" של המחזאי הצרפתי הידוע פלוריאן זלר בכיכובם של יוסי מרשק ואפרת בן צור. מכירת הכרטיסים נפתחה וישנם גם כרטיסים ב-121 ש"ח במקום 250 ש"ח.

לרכישת כרטיסים מוזלים להצגה האם בתיאטרון גשר באמצעות קנייה מהירה ומאובטחת לחצו כאן

את ההצגה החדשה יביים יבגני אריה, המנהל האומנותי של תיאטרון גשר כאשר אפרת בן צור מתפקדת גם כבמאית משנה. בהצגה ישתתפו השחקנים אפרת בן צור, יוסי מרשק, רוני עינב ותמיר גינזבורג.

עלילת ההצגה מתארת דיוקן חסר רחמים של אישה מתבגרת בתקופה הכי רגישה: כשהילדים עזבו את הבית והבעל מעדיף להישאר שעות נוספות בעבודה והבדידות הופכת בלתי נסבלת. דמותה של אן נעה בין חשדנות היסטרית לרפיון חושים מכמיר לב.

היא מתגעגעת לתקופה היפה שבה הילדים היו קטנים, היא הייתה מכינה ארוחות בוקר ולוקחת אותם לבית הספר. היום, כשהם בקושי מתקשרים ובעלה ממציא כנסים בעבודה כדי, אולי, לפגוש מאהבת, היא נלחמת על פיסות הזיכרון ומאבדת אחיזה במציאות.

עוד ייקחו חלק בהצגה: סמיון פסטוך בתפאורה, יהודית אהרון בתלבושות, אפרת בן-צור במוזיקה וקטיה ששונסקי בדרמטורגיה. משך ההצגה הוא כשעתיים.

ההצגה האם תיאטרון גשר - כרטיסים בהנחה ב-121 ש"ח במקום 250 ש"ח

ההצגה תתקיים במהלך עונת 2019 ותרוץ באולם נוגה שבתיאטרון. מחיר הכרטיסים להצגה האם בקופות התיאטרון עומד על 250 ש"ח אך גולשי האתר, יכולים למצוא באמצעות האתר הבא כרטיסים מוזלים ב-121 ש"ח בלבד לכמות מוגבלת של כרטיסים.

להלן לוח ההצגות של ההצגה האם בתיאטרון גשר בחודשים הקרובים:

תל אביב-יפותיאטרון גשר - אולם נגה 54 כרטיסים
121 
רכישת כרטיסים
תיאטרון גשר - אולם נגה 74 כרטיסים
121 
רכישת כרטיסים
תיאטרון גשר - אולם נגה 44 כרטיסים
121 
רכישת כרטיסים


רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר כרטיסים ברשת באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק שלנו או לדף גוגל+ שלנו או לחצו כאן לאפשרויות אחרות.
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

Item Reviewed: האם תיאטרון גשר - כרטיסים, הנחות ולוח הצגות 2019 Rating: 5 Reviewed By: -
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

הוסף רשומת תגובה

Item Reviewed: האם תיאטרון גשר - כרטיסים, הנחות ולוח הצגות 2019 Rating: 5 Reviewed By: -
Scroll to Top