פרי סטייל פסטיגל 2018- מכירת הכרטיסים נפתחה!

יום חמישי, 9 באוגוסט 2018

מכירת הכרטיסים נפתחה: רשימת המשתתפים הרשמית של פסטיגל 2018 שייקרא פסטיגל פרי סטייל (#freestyle), נחשפה יחד עם הנושא הרשמי ושאר הפרטים. אז מי ישתתף בפסטיגל החדש של 2018? מה יהיה הנושא? כמה יעלו הכרטיסים? ואיך תקנו כרטיסים בהנחה? אתר "כרטיסים ברשת" עם כל הפרטים.

פריי סטייל פסטיגל 2018- כל הפרטים שרציתם לדעת!
עכשיו זה כבר רשמי: אחרי שמועות רבות ודיווחים יומיים על משתתפים חדשים בפסטיגל החדש, היום זה כבר מאחורינו. הפקת הפסטיגל חושפת את רשימת המשתתפים הרשמית יחד עם שם הפסטיגל, הנושא והמסר וכל זה מלווה בסרטון חדש ומצחיק של כוכבי הפסטיגל שמשתפים את הצופים בבדיחות עצמיות. סקרנים? הנה כל הפרטים על הפסטיגל החדש שייקרא אגב: "פרי סטייל פסטיגל" (#freestyle פסטיגל).


אז מי ישתתף בפסטיגל פרי סטייל 2018

ובכן, לצד כוכבים שממשיכים את המסורת השנתית שלהם בהשתתפות בפסטיגל כמו למשל אליאנהתדהר שזהו יהיה הפסטיגל השמיני שלה, מצטרפים הרבה מאוד כוכבים חדשים.

אז הנה רשימת המשתתפים בפסטיגל freestyle החדש שיתקיים בחג חנוכה 2018 הקרוב: אליאנה תדהר, נועה קירל, משה פרץ, עידן רייכל, ריף נאמן, עומר חזן, עדן מאירי, ניב סולטן, שירה לוי, עופר שכטר, יונתן מרגי, אורי לייזרוביץ', עדי חבשוש ומתן מורדקוביץ'.

צפו בסרטון בו כוכבי הפסטיגל חושפים את עצמם בצורה קומית ונחמדה:


 כוכבי הפסטיגל חושפים את הפרטים

מה תהיה עלילת פסטיגל פרי סטייל?

עלילת הפסטיגל החדש תספר על שתי להקות שונות המתחרות ביניהם בתחרות מוסיקה נחשבת. מצד אחד, להקת האקדמיה - להקה קשוחה בסטנדרטים גבוהים בכיכובה של נועה קירל ובניהולה של דודתה (בעלילה) אליאנה תדהר. מהצד השני, להקת הסטריט פייטרס - להקת שוליים בכיכובו של יונתן מרגי הכריזמטי והשקט שנאלץ להתמודד עם אחיו הגדול (בעלילה) משה פרץ שלא מעוניין שאחיו הקטן ייכנס לעולם הזוהר.

לאחר שלהקת הסטריט פייטרס נתקלת בעידן רייכל, הוא מחליט לאמץ את ההרכב ולשמש להם כמנטור כדי שינצחו בתחרות. העלילה מסתבכת עם סיפורי אהבה וקשרים רחוקים מהעבר. בפסטיגל השנה ינסו להעביר מסר של בחירה חופשית מבלי הצורך לתייג אף אחד בכותרות ובהגדרות.

פסטיגל פרי סטייל 2018 - מתי יתקיימו המופעים?

פסטיגל פרי סטייל 2018 יתקיים בתאריכים שונים בין התאריכים 13 בנובמבר 2018 ועד ה-8 בינואר 2019 במרכז הקונגרסים חיפה, בביתן 2 במרכז הירידים בתל אביב ובהיכל הקונכייה בבאר שבע.


פרי סטייל פסטיגל 2018 - כרטיסים

מכירת הכרטיסים הרשמית לפסטיגל פרי סטייל נפתחה. המחיר המלא עומד על 172 ש"ח אך כעת נמצא במחיר מכירה מוקדמת ועומד על 139 ש"ח (ילד עד גיל שנה היושב על ברכיים, יחוייב בכרטיס בעלות 50 ש"ח). המכירה מתבצעת באמצעות האתר הבא.

המשיכו לעקוב אחרינו בדף הפייסבוק שלנו כדי להתעדכן בכל מידע חדש הקשור בפסטיגל 2018 החדש.


רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר כרטיסים ברשת באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק שלנו או לדף גוגל+ שלנו או לחצו כאן לאפשרויות אחרות.
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

Item Reviewed: פרי סטייל פסטיגל 2018- מכירת הכרטיסים נפתחה! Rating: 5 Reviewed By: -
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

הוסף רשומת תגובה

Item Reviewed: פרי סטייל פסטיגל 2018- מכירת הכרטיסים נפתחה! Rating: 5 Reviewed By: -
Scroll to Top