מיכל הקטנה - כרטיסים ולוח הופעות 2018

יום שני, 1 באוקטובר 2018

כוכבת הילדים מיכל הקטנה יוצאת עם מופע ילדים חדש ל-2018 שייקרא "שמלת השבת של חנה'לה" ותופיע איתו במהלך החודשים הקרובים בערים רבות ברחבי הארץ. אז איפה בדיוק תוכלו לראות אותה? כמה עולים כרטיסים? ואיך קונים? בכתבה שלפניכם.

מיכל הקטנה - לוח הופעות וכרטיסים 2018
השחקנית מיכל ויצמן המוכרת לרוב בשם מיכל הקטנה לא נחה לרגע ורגע לאחר שהיא תסיים את מופעי החנוכה עם ההצגה "מותק הטרול הקסום", היא יוצאת עם מופע ילדים חדש ומושקע שייקרא "שמלת השבת של חנה'לה" יחד עם חני נחמיאס ואיתו תגיע לערים רבות ברחבי הארץ במהלך 2018.

לרכישת כרטיסים לכל ההופעות של מיכל הקטנה באמצעות קנייה מהירה ומאובטחת לחצו כאן

ההצגה חוגגת למעשה 80 שנה לסיפור המפורסם של יצחק דמיאל שנכתב בשנות ה-30 ותציג את הסיפור הידוע בעיבוד בימתי מיוחד הכולל את השחקנים חני נחמיאס (או לחילופין עירית ענבי) שתגלם את דמות האם, יעל חיימובסקי, אריאל קוזלובסקי, חיים הדר ועוד. על הבימוי אחראי רני מגר ועל הניהול המוסיקלי חזי שקד.

מיכל הקטנה היא אחת מכוכבות הילדים המצליחות בישראל ויחד עם אמנים נוספים, מובילה את תחום הצגות הילדים בישראל. מיכל החלה את דרכה בתוכנית הטלוויזיה "קיץ על החוף" ולאחר מכן בתוכנית "רמת אביב ג'".

החל משנת 2010 יצאה מיכל בהצגה חדשה על שמה בשם מיכל הקטנה ומאז הספיקה להופיע בערוצי הילדים וה-Vod של Yes. לפני כמה שנים יצאה מיכל הקטנה בהצגה חדשה בשם "ממלכת האהבה" ולאחר מכן יצאה עם ההצגות "מיכל הקטנה והמפלצות" ו-"טינקרבל" איתן הופיעה ברחבי הארץ. עתה כאמור, היא תצא להופעות חדשות לשנת 2018 עם הצגת הילדים החדשה "שמלת השבת של חנה'לה".

שמלת השבת של חנה'לה עם מיכל הקטנה - כרטיסים

המופע החדש "חנה'לה ושמלת השבת" עם מיכל הקטנה ירוץ במהלך 2018 בערים רבות ברחבי הארץ כגון ירושלים, חיפה, מודיעין, אשקלון וערים נוספות רבות. מחיר הכרטיסים מתחיל ב-76 ש"ח. מכירת הכרטיסים למופעים מתבצעת באמצעות האתר הבא.

מיכל הקטנה - לוח הופעות 2018

להלן לוח ההופעות של מיכל הקטנה לחודשים הקרובים:

רמלההיכל התרבות 
רכישת כרטיסים
יבנההיכל התרבות 
רכישת כרטיסים
רמת גןתיאטרון היהלום 
רכישת כרטיסים
גני תקווהמרכז הבמה - אולם אודיטוריום 
רכישת כרטיסים
קיבוץ יפעתאולם המופעים 
רכישת כרטיסים
פתח תקווההיכל התרבות 
רכישת כרטיסים
ירושליםתיאטרון ירושלים לאמנויות הבמה - אולם שרובר 
רכישת כרטיסים
קיבוץ צרעהאולם המופעים 
רכישת כרטיסים
נתניההיכל התרבות העירוני - האודיטוריום 
רכישת כרטיסים


רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר כרטיסים ברשת באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק שלנו או לדף גוגל+ שלנו או לחצו כאן לאפשרויות אחרות.
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

Item Reviewed: מיכל הקטנה - כרטיסים ולוח הופעות 2018 Rating: 5 Reviewed By: -
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

הוסף רשומת תגובה

Item Reviewed: מיכל הקטנה - כרטיסים ולוח הופעות 2018 Rating: 5 Reviewed By: -
Scroll to Top