ההצגה רודף העפיפונים 2018 - כרטיסים מוזלים ולוח הופעות

יום חמישי, 7 ביוני 2018

תיאטרון גשר יעלה באולם נגה החל מחודש ספטמבר 2018 את ההצגה "רודף העפיפונים" שמבוססת כמובן על רב המכר הידוע של הסופר חאלד חוסייני. מי ישחק בהצגה? מתי בדיוק זה יקרה? ואיך תוכלו לרכוש כרטיסים מוזלים? אתר "כרטיסים ברשת" עם כל הפרטים. 

ההצגה רודף העפיפונים - כרטיסים מוזלים ולוח הופעות 2018
ההצגה "רודף העפיפונים", תחזור לבימות התיאטרון בקיץ הקרוב. זוהי גרסה ישראלית לעיבוד הבימתי של מת'יו ספנגלר שכבר עלתה בעבר בישראל בבימויו של נועם שמואל ובכיכובם של אבי אזולאי, דורון תבורי והלל קפון. ההצגה תחזור לבימות החל מחודש ספטמבר 2018 בתיאטרון גשר. מחיר הכרטיסים להצגה יעמוד על 250 ש"ח לאדם אך ישנם כרטיסים מוזלים אותם ניתן לרכוש ב-125 ש"ח בלבד (פרטים נוספים, בהמשך)

לרכישת כרטיסים מוזלים להצגה רודף העפיפונים באמצעות קנייה מהירה ומאובטחת לחצו כאן

העיבוד הבימתי להצגה רודף העפיפונים, עלה לראשונה ב-2009 ע"י המחזאי מת'יו ספנגלר שהקפיד לשמור כמה שאפשר על העלילה ועל האווירה של הספר המצליח. המחזה קיבל ביקורות מצויינות וזכה בפרסים רבים. הספר המצליח זכה גם בגרסה בקולנועית ב-2007 שזכתה להצלחה רבה בקופות.

ב-2014 הסטודיו למשחק של יורם לווינשטיין תירגם לעברית את המחזה של ספנגלר בעזרתה של המתרגמת עינת ברנובסקי ובבימויו של נועם שמואל והעלה את הגרסה הישראלית בבכורה ארצית. ההצגה הישראלית זכתה גם היא בביקורות מצויינות בעיקר בזכות התרגום והמשחק של השחקנים הראשיים. עתה, תיאטרון גשר יחזיר את ההצגה לבימת התיאטרון באולם נוגה החל מחודש ספטמבר 2018 הקרוב כשרוב השחקנים מההצגה המקורית של לווינשטיין, משתתפים בהצגה.

רודף העפיפונים הוא אחד הספרים המצליחים והנמכרים ביותר בהיסטוריה והוא נכתב ב-2003 ע"י הסופר האמריקני ממוצא אפגני חאלד חוסייני. הספר מספר על חברות בין אמיר, נער ממשפחת אצולה אפגנית המתגורר באפגניסטן לבין משרתו ובן לוויתו חסן. חברותם של השניים, שנעה בין יחסי חברות לבין יחסי אדון-משרת, מתפתחת ומתרחשת במקביל לתהפוכות שקורות באפגניסטן שעוברת ממלוכה למשטר טאליבני קשוח.

עלילת הספר מטלטלת, עוצמתית ומלאת רגשות וכך היא גם באה לידי ביטוי בהצגה של נועם שמואל שגם עיצב את פסקול ההצגה. השחקנים שייקחו חלק בהצגה רודף העפיפונים הם אבי אזולאי, דורון תבורי, הלל קפון, פיראס נסאר/תום אפלבאום, אורי יניב, גלעד קלטר, אלכסנדר סנדרוביץ', ויטלי פוקס/אלי מנשה, כרמל קנדל ורוני עינב.

רודף העפיפונים - כרטיסים בהנחה ולוח הופעות 2018

ההצגה רודף העפיפונים תעלה באולם נוגה בתיאטרון גשר החל מה-6 בספטמבר 2018. מכירת הכרטיסים להצגה נפתחה ומחיר הכרטיסים הרשמי בקופת התיאטרון הוא 250 ש"ח לכרטיס רגיל אך באתר בראבו הותיק תוכלו לרכוש כרטיסים ב-121 ש"ח בלבד.

להלן לוח ההופעות של ההצגה רודף העפיפונים:

תל אביב-יפותיאטרון גשר - אולם נגה 
רכישת כרטיסים
תיאטרון גשר - אולם נגה 
רכישת כרטיסים
תיאטרון גשר - אולם נגה 
רכישת כרטיסים
תיאטרון גשר - אולם נגה 
רכישת כרטיסים
תיאטרון גשר - אולם נגה 
רכישת כרטיסים


רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר כרטיסים ברשת באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק שלנו או לדף גוגל+ שלנו או לחצו כאן לאפשרויות אחרות.
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

Item Reviewed: ההצגה רודף העפיפונים 2018 - כרטיסים מוזלים ולוח הופעות Rating: 5 Reviewed By: -
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

הוסף רשומת תגובה

Item Reviewed: ההצגה רודף העפיפונים 2018 - כרטיסים מוזלים ולוח הופעות Rating: 5 Reviewed By: -
Scroll to Top