מרטין גריקס בישראל 2018 - איפה רוכשים כרטיסים?

יום שני, 21 במאי 2018

כוכב העל והדיג'יי הבינלאומי מרטין גריקס (Martin Garrix) יגיע לישראל להופעת ענק חד פעמית בפארק הירקון בתל אביב בחודש ספטמבר 2018 הקרוב. מכירת הכרטיסים כבר נפתחה. כמה יעלו הכרטיסים? ואיפה קונים? אתר "כרטיסים ברשת" עם כל הפרטים.

מרטין גריקס בישראל 2018 - איפה רוכשים כרטיסים?
 מרטין גריקס יגיע לישראל. תמונה: Web Summit פליקר CC
עוד כוכב בינלאומי ענק יגיע לישראל בקיץ 2018 הקרוב והפעם מסצנת המוסיקה האלקטרונית: הדיג'יי הענק מרטין גריקס (Martin Garrix) הנחשב לאחד הגדולים בתחומו, יגיע סוף סוף לישראל ויופיע כאן בראש השנה ב-10 בספטמבר 2018 במופע ענק בפארק הירקון בתל אביב. מכירת הכרטיסים נפתחה היום ומחירי הכרטיסים מתחילים ב-230 ש"ח (פרטים בהמשך הכתבה).

לרכישת כרטיסים במכירה מוקדמת להופעה של מרטין גרקיס בישראל באמצעות קנייה מהירה ומאובטחת לחצו כאן

גריקס יגיע בפעם הראשונה בקריירה לישראל וזאת במסגרת סיבוב הופעות בינלאומי גדול ואינטנסיבי במיוחד בו יופיע בארה"ב ובמדינות רבות באירופה במהלך הקיץ הקרוב. להופעה בישראל יגיע ככל הנראה מהופעה בלאס וגאס שם הוא יופיע ב-2 בספטמבר 2018.גריקס כבר הביע בעבר רצון להגיע לכאן ועתה הוא יקיים זאת.

מרטין גריקס - כרטיס ביקור

ההולנדי בן ה-22 בלבד, כבר משתייך לרשימת תקליטני העל המובילים בעולם בשנים האחרונות ונחשב למותג של ממש ולילד פלא ששובר בכל פעם שיאים חדשים. בשנים 2016 ו-2017 דורג גריקס במקום הראשון בדירוג של המגזין הנחשב "DJ Mag" והוא נחשב למלך הבלתי מעורער של התעשייה.

גריקס אחראי ללהיטי ענק שכבשו את הרשת ואת הצפיות ביוטיוב. להיטו הידוע "Animals" כבר עבר את רף מיליארד הצפיות ברשת והלהיט אף הוגדר בקרב רבים כלהיט שהביא את סצנת המוזיקה האלקטרונית אל המיינסטרים. בין הלהיטים הידועים הנוספים שלו ניתן לציין גם את "Tremor", את "Scared To Be Lonely" או את "Gold Skies"- כולם זוכים במאות מיליוני צפיות ברשת.

את התעניינותו במוסיקה האלקטרונית, הוא חייב לדיג'יי טייסטו הידוע, לו הקשיב כבר בגיל שמונה במסגרת הופעה באולימפיאדת אתונה ב-2004. טייסטו ובעיקר להיטו "Traffic" היוו עבור גריקס השראה רבה כבר בגיל צעיר. עבודות שלו בגיל צעיר כמו בוטלג שעשה לאנריקה איגלסיאס או רמיקס לשיר של כריסטינה אגווילרה, הראו את יכולתו וכישרונו ומהר מאוד הגורמים החשובים בתעשייה הביעו עניין רב.

כנראה שתרצו לקרוא גם את הכתבה הבאה:
את הכרתו הבינלאומית הגדולה קיבל בזכות הסינגל "Animals" שהפך במהרה ללהיט ענק בכל מצעדי המוסיקה האירופאיים ומאז, הוא נחשב למכונת להיטים בקצב מסחרר כאשר הקליפים של שיריו מושמעים ללא הרף ברשת.

כמו חבריו בסצנה, גם לגריקס לייבל פרטי הנקרא "STMPD" אותו הקים ב-2016 לאחר חילוקי דעות עם חברת התקליטים הגדולה "Spinnin" שהוציאה את כל אלבומיו. בחודשים האחרונים ב-2018 הספיק גריקס להוציא סינגל משותף עם דיוויד גואטה ולהופיע בטקס הנעילה של אולימפיידת פיונגצ'אנג

.

כרטיסים למרטין גריקס בישראל 2018

ההופעה של מרטין גריקס בישראל תתקיים ב-10 בספטמבר 2018 בפארק הירקון בתל אביב. מכירת הכרטיסים כבר נפתחה לקהל הרחב. מחיר הכרטיסים עומד כעת על מחיר השקה ונע בין 230 ש"ח לכרטיס לדשא ל-280 ש"ח לכרטיס למתחם הגולדן רינג. מכירת הכרטיסים מתבצעת באמצעות האתר הבא.

רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר כרטיסים ברשת באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק שלנו או לדף גוגל+ שלנו או לחצו כאן לאפשרויות אחרות.
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

Item Reviewed: מרטין גריקס בישראל 2018 - איפה רוכשים כרטיסים? Rating: 5 Reviewed By: -
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

הוסף רשומת תגובה

Item Reviewed: מרטין גריקס בישראל 2018 - איפה רוכשים כרטיסים? Rating: 5 Reviewed By: -
Scroll to Top