סופי: אנריקה איגלסיאס בישראל 2018 - איפה קונים כרטיסים?

יום שני, 5 במרץ 2018

עכשיו זה רשמי וסופי וגם מכירת הכרטיסים נפתחת: הזמר אנריקה איגלסיאס (Enrique Iglesias) יגיע להופעה בישראל שתתקיים בפארק הירקון בת"א ב-26 במאי 2018 הקרוב. מחירי הכרטיסים יתחילו ב-285 ש"ח. מכירת הכרטיסים תיפתח היום (יום ב') בשעה 18:00 בערב. אתר "כרטיסים ברשת" עם כל הפרטים.

 עדכו אחרון: 5/3/2018: לאחר הרבה מאוד שמועות ותהיות, עכשיו זה סוף סוף רשמי וסופי. אנריקה איגלסיאס יופיע כאן בישראל ב-26 במאי 2018 הקרוב להופעה גדולה במיוחד שתתקיים בפארק הירקון בתל אביב. זה יהיה ביקורו הרביעי כאן בישראל. הופעתו האחרונה בישראל הייתה ב-2015 בהיכל מנורה מבטחים והפעם הוא צפוי כאמור להופיע מול קהל רב יותר בפארק הירקון.

איגלסיאס הוא בנו של הזמר הגדול חוליו איגלסיאס אך גם זמר גדול בזכות עצמו עם קריירה עשירה ומוצלחת. את הקריירה הוא החל בתקופת התיכון כאשר קרא לעצמו "אנריקה מרטינז" כדי לנסות ולהצליח ללא שמו של אביו. ב-1995 הוציא את אלבומו הראשון שנשא את שמו והכיל שירים בספרדית בלבד וזכה להצלחה רבה כאשר מכר את האלבום בחצי מיליון עותקים כבר בשבוע הראשון.

ב-1996 פרץ איגלסיאיס לשוק המוסיקה בארה"ב כאשר חתם על חוזה הקלטות עם חברת התקליטים Universal Music Latino והמשיך להוציא אלבומים בשפה הספרדית בלבד. רק ב-1999 הוציא את אלבומו הראשון באנגלית והפך לאחד הזמרים המצליחים ביותר במוסיקת הפופ באותה תקופה. בין להיטיו הרבים אפשר למנות את "Hero", "Bailndo", "Bailamos" או את "Can You Hear Me".


כמה יעלו הכרטיסים להופעה של אנריקה איגלסיאס בישראל ומתי תיפתח המכירה?

ההופעה של אנריקה איגלסיאס בישראל תתקיים בפארק הירקון בת"א ב-26 במאי 2018. מחירי הכרטיסים ינועו בין 285 ש"ח לכרטיסי דשא ועד ל-655 ש"ח לכרטיס גולדן רינג. מכירת הכרטיסים תיתפח הערב (יום שני) בשעה 18:00 באמצעות האתר הבא.

כרטיסים מוזלים ללקוחות לאומי קארד ואמריקן אקספרס

לקוחות לאומי קארד יוכלו לרכוש כרטיס דשא ב-225 ש"ח במקום 285 ש"ח ולקוחות אמריקן אקספרס יוכלו לרכוש כרטיסי גולדן רינג ב-555 ש"ח במקום 655 ש"ח.

אנו נדאג כמובן לעדכן בכל ידיעה חדשה בנושא כאן בדף כתבה זו ובדף הפייסבוק שלנו.


רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר כרטיסים ברשת באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק שלנו או לדף גוגל+ שלנו או לחצו כאן לאפשרויות אחרות.
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

Item Reviewed: סופי: אנריקה איגלסיאס בישראל 2018 - איפה קונים כרטיסים? Rating: 5 Reviewed By: -
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

הוסף רשומת תגובה

Item Reviewed: סופי: אנריקה איגלסיאס בישראל 2018 - איפה קונים כרטיסים? Rating: 5 Reviewed By: -
Scroll to Top