פלו רידה ישראל 2018 - כרטיסים והנחות!

יום שני, 14 במאי 2018

הראפר האמריקאי המצליח פלו רידה (Flo Rida) יגיע לראשונה להופעה בישראל שתתקיים בחודש יולי 2018 הקרוב בלייב פארק ראשון לציון. מכירת הכרטיסים כבר נפתחה. כמה יעלה ואיך תשיגו כרטיסים מוזלים? כל הפרטים, בכתבה הבאה.

עוד הופעת חו"ל גדולה בדרך לישראל: הראפר פלו רידה המחזיק בכמה מלהיטי ההיפ הופ הפופולריים ביותר בשנים האחרונות, יגיע בפעם הראשונה להופעה בישראל במסגרת פסטיבל האביב בראשון לציון ויופיע כאן בלייב פארק ב-5 ביולי. מכירת הכרטיסים להופעה נפתחה הבוקר ומחירי הכרטיסים נעים בין 249 ל-349 ש"ח.

לרכישת כרטיסים בהנחת מכירה מוקדמת להופעה של פלו רידה בישראל באמצעות קנייה מהירה ומאובטחת לחצו כאן

רידה, ששמו האמיתי הוא טראמר לייסל דילארד, הוא אחד האמנים החמים ביותר כיום בסצנת הפופ וההיפ הופ כאשר הספיק לשתף פעולה עם כל גדולי האמנים שבתחום כגון דייויד גואטה, ליידי גאגא, סיה, ג'ניפר לופז ועוד רבים. הוא החל את דרכו המוזיקלית ב-2008 כאשר הוציא את אלבומו הראשון "Mail On Sunday" שזכה להצלחה עצומה ומכר כבר על ההתחלה קרוב למיליון עותקים. השיר "Low", בו התארח הזמר טי פיין היה הלהיט הגדול מתוך האלבום.

כנראה שתרצו לקרוא גם את הכתבה הבאה:
רידה המשיך להוציא אלבומים נוספים ולשחרר להיטים גדולים שכבשו את המצעדים ואת הצפיות ברשת. בין להיטיו הגדולים ביותר ניתן לציין את הלהיט "Right Round" בו מתארחת הזמרת Kesha, את השיר "Who Dat Girl" שהוציא יחד עם הזמר "אייקון" ואת הלהיט "My House". בשנה שעברה הוציא רידה את השיר "Hola" יחד עם הכוכב הלטיני מאלומה ואת השיר "Dancer" שזכה גם הוא להצלחה רבה.

פלו רידה בישראל - כרטיסים

ההופעה של פלו רידה בישראל תתקיים ב-5 ביולי 2018 בלייב פארק בראשון לציון. הכרטיסים להופעה נמכרים כעת בהנחה של מכירה מוקדמת לזמן מוגבל ועומדים על 189 ש"ח במקום 279 ש"ח לכרטיסי דשא, 249 ש"ח במקום 349 ש"ח לכרטיסים למתחם הסילבר רינג ו-349 ש"ח במקום 449 ש"ח לכרטיסים למתחם הגולדן רינג. מכירת הכרטיסים לכל המתחמים מתבצעת באמצעות משרד הכרטיסים "מגה טיקטס" שבעמוד הבא.


רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר כרטיסים ברשת באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק שלנו או לדף גוגל+ שלנו או לחצו כאן לאפשרויות אחרות.
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

Item Reviewed: פלו רידה ישראל 2018 - כרטיסים והנחות! Rating: 5 Reviewed By: -
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

הוסף רשומת תגובה

Item Reviewed: פלו רידה ישראל 2018 - כרטיסים והנחות! Rating: 5 Reviewed By: -
Scroll to Top