רשמי: מאלומה בישראל 2018 - כמה יעלו הכרטיסים?

יום רביעי, 7 במרץ 2018

לאחר הופעת סולד אאוט בחורף האחרון, הכוכב הלטיני מאלומה (Maluma) חוזר לישראל ויופיע כאן הפעם בפארק הירקון בתל אביב ב-28 ביוני 2018. מחיר הכרטיסים יתחיל ב-350 ש"ח. מתי תוכלו לקנות כרטיסים? אתר "כרטיסים ברשת" עם כל הפרטים.

מבול הופעות החו"ל לקיץ 2018 לא עוצר: אחרי שבוע סוער של ידיעות על בואם של אליס אין צ'יינס, רומיאו סנטוס ומורצ'יבה לישראל, הפעם, אנו מתבשרים על הכוכב הענק מאלומה (Maluma) שיגיע לישראל להופעת ענק בפארק הירקון שתתקיים בחודש יוני 2018. כזכור, אתמול אלו היו ידיעות לא רשמיות שפורסמו באתר מאקו, והיום אתר Ynet כבר מבשר על הופעה רשמית וסגורה של מאלומה בישראל.

להזכירכם, מאלומה הופיע כאן רק בחודש אוקטובר 2017 בהופעה שהפכה לסולד אאוט תוך ימים בודדים והשאיר הרבה מאוד מעריצים מתוסכלים ללא כרטיסים. הפעם הוא יגיע לכאן להופעה גדולה שתוכל להכיל עשרות אלפי מעריצים מאושרים שבוודאי שמחים עכשיו לקרוא את הידיעה.

כנראה שתרצו לקרוא גם את הכתבה הבאה:
מאלומה ששמו האמיתי הוא חואן לואיס לונדוניו אריאס, נחשב לאחד מהשמות החמים ביותר כיום בתעשיית המוסיקה הלטינית ולהיטיו הרבים כובשים את הרשת ואת מצעדי המוסיקה המובילים בעולם. בין להיטיו המפורסמים ביותר ניתן לציין את "Felices los 4", "Borro Cassette" או "El Perdedor". מאלומה שיתף פעולה גם עם אמנים מובילים רבים כמו ריקי מרטין, טליה ושאקירה איתה הוציא את הלהיט "Chantaje".

ההופעה הקודמת של מאלומה בישראל, יצרה רעש לא קטן כאשר העלה תמונה שלו עם לוחמת מג"ב לעמוד האינסטגרם. התמונה גרמה לרעש ברשתות החברתיות בקרב הגולשים הארגונים הפרו פלסטיניים אך מסתבר שעובדה זאת לא מפריעה לו לסגור הופעה נוספת כאן בישראל אל מול עשרות אלפי צופים בפארק הירקון.


כרטיסים למאלומה בישראל - יוני 2018

ההופעה של מאלומה בישראל תתקיים ב-28 ביוני 2018 בפארק הירקון. מחירי הכרטיסים יתחילו ב-350 ש"ח לכרטיסי דשא רגילים, ימשיכו ל-750 ש"ח לכרטיסי גולדן רינג ויגיעו עד ל-1190 ש"ח לכרטיסי VIP.

מכירת הכרטיסים תיפתח היום (יום רביעי) בשעה 19:00 באמצעות האתר הבא. המשיכו לעקוב אחרינו באמצעות בעמוד הפייסבוק שלנו שם תוכלו להתעדכן בכל ידיעה חדשה בעניין.

הפוסט של מאלומה עם לוחמת המג"ב שיצר רעש ברשתות החברתיות:

A post shared by MALUMA (@maluma) on

רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר כרטיסים ברשת באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק שלנו או לדף גוגל+ שלנו או לחצו כאן לאפשרויות אחרות.
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

Item Reviewed: רשמי: מאלומה בישראל 2018 - כמה יעלו הכרטיסים? Rating: 5 Reviewed By: -
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

הוסף רשומת תגובה

Item Reviewed: רשמי: מאלומה בישראל 2018 - כמה יעלו הכרטיסים? Rating: 5 Reviewed By: -
Scroll to Top