ג'ייסון דרולו בישראל - אוגוסט 2018

יום ראשון, 8 באפריל 2018

כוכב הפופ הענק ג'ייסון דרולו והזמרת ריטה אורה יגיעו להופעה בישראל בחודש אוגוסט 2018 הקרוב במסגרת פסטיבל חדש שיתקיים בלייב פארק בראשון לציון. גם אליעד נחום ואמנים נוספים יהיו שם. מכירת הכרטיסים תיפתח היום. כמה יעלה כרטיס? והיכן קונים?

סוואלה-לה-לה: פסטיבל פופ בינלאומי חדש וראשון מסוגו שייקרא "לוליפופ" (Lolipop), יביא לישראל שני כוכבי פופ ענקיים - הזמר ג'ייסון דרולו (Jason Derulo) והזמרת ריטה אורה (Rita Ora) להופעה שתתקיים בלייב פארק בראשון לציון ב-1 באוגוסט 2018. מחירי הכרטיסים יתחילו ב-275 ש"ח.

דרולו נחשב לאחד מזמרי הפופ החמים ביותר כיום והוא כבר הופיע בישראל לפני כשנתיים במסגרת סיבוב הופעות עם אלבומו האחרון "Everything Is 4". דרולו החל את הקריירה שלו לא מזמן בשנת 2009 אך מאז הספיק לייצר שורת להיטים מצליחים ביותר כאשר הלהיט פורץ הדרך שלו היה השיר "Whatcha Say" שיצא ב-2009 וזכה להצלחה עצומה וסלל בהצלחה את המשך דרכו.

כנראה שתרצו לקרוא גם את הכתבה הבאה:
מאז, הפך דרולו למכונת להיטים והצליח לשחרר מספר גדול של להיטים שזכו להצלחה עולמית כולל כאן בישראל והקנו לו חשיפה אדירה וגם פרסי מוסיקה רבים. בין הלהיטים הגדולים ביותר שלו ניתן לציין את "Wiggle" שאותו ביצע דרולו יחד עם סנופ דוגי דוג, "Get Ugly" וגם את "Cheyenne". מאז תחילת דרכו המוסיקלית, מכר סה"כ מעל 50 מיליון סינגלים.

אך הלהיט הגדול ביותר של דרולו הוא ללא ספק השיר אותו הוא ביצע יחד עם ניקי מינאז' "Swalla" שכבר הספיק לעבור את רף המיליארד ההשמעות ביוטיוב וזכה להצלחה מסחררת ברחבי העולם כולל כאן בישראל.

הזמרת הבריטית בת ה-17 ריטה אורה, שתגיע גם היא להופעה בישראל יחד עם דרולו, נחשבת גם היא לאחת מכוכבות הפופ הגדולות כיום במוסיקה הבינלאומית. אורה הוציאה את אלבומה הראשון (והיחיד) ב-2012 ומאז מצליחה לככב בראש מצעדי המוסיקה ולצבור מאות מיליוני השמעות עם להיטים גדולים כמו "For You", "Body On Me" או "Anywhere".

אורה הספיקה גם לשתף פעולה עם אמנים מובילים כמו כריס בראון, דיוויד גואטה, קניה ווסט, דרייק ואחרים וגם לככב בקולנוע כדמות בסרט "חמישים גוונים של אופל" ולהשתתף כשופטת בתוכנית X-Factor הבריטית.

במקביל להופעות של ריטה אורה וג'ייסון דרולו בישראל, פסטיבל "לוליפופ", יציג גם הופעות של אמנים ישראלים מוכרים ובראשם אליעד נחום שיארח את אקסום, ערוץ הכיבוד, עדי אולמנסקי ועוד.


ג'ייסון דרולו וריטה אורה בישראל 2018 - כרטיסים

ההופעות של ג'ייסון דרולו וריטה אורה בישראל, יתקיימו ב-1 באוגוסט 2018 בלייב פארק בראשון לציון. מחירי הכרטיסים יתחילו ב-335 ש"ח. מכירת הכרטיסים לקהל הרחב תיפתח הערב (יום א') בשעה 18:00 באמצעות האתר הבא.

הנחות להופעה של ג'ייסון דרולו וריטה אורה בישראל

לקוחות לאומי קארד ואמריקן אקספרס, יוכלו החל ממחר (יום ב') לרכוש כרטיסים להופעה ב-275 ש"ח בלבד.

רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר כרטיסים ברשת באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק שלנו או לדף גוגל+ שלנו או לחצו כאן לאפשרויות אחרות.
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

Item Reviewed: ג'ייסון דרולו בישראל - אוגוסט 2018 Rating: 5 Reviewed By: -
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

הוסף רשומת תגובה

Item Reviewed: ג'ייסון דרולו בישראל - אוגוסט 2018 Rating: 5 Reviewed By: -
Scroll to Top