ציד המכשפות בקאמרי - כרטיסים מוזלים 2018

יום ראשון, 29 באפריל 2018

תיאטרון הקאמרי יעלה החל מחודש מאי 2018 את ההצגה "ציד המכשפות" בכיכובה של נטע גרטי המציגה את מחזהו המפורסם של ארתור מילר בעידן הפייק ניוז והשיימינג. אז מתי זה יקרה? כמה יעלה כרטיס? ואיך תשיגו הנחות? אתר "כרטיסים ברשת" עם כל הפרטים.

המחזה עטור השבחים של ארתור מילר "ציד המכשפות" שנכתב ב-1953 עולה השנה לבימות במהלך קיץ 2018 בעיבוד חדש של תיאטרון הקאמרי בכיכובה של נטע גרטי, איתי טיראן, אלי גורנשטיין ורבים אחרים. על הבימוי אחראי גלעד קמחי ועל המוסיקה אמיר לקנר.

לרכישת כרטיסים מוזלים להצגה "ציד המכשפות" באמצעות קנייה מהירה ומאובטחת לחצו כאן

המחזה של מילר מתאר את סיפורו המפורסם של ציד המכשפות בסיילם ב-1692 במסצ'וסטס בו נשים וגברים הוצאו להורג באשמת מעשי מאגיה וכישוף. המחזה מציג משל על החברה באופן כללי ועבר עיבודים רבים המותאמים לרוח התקופה. המחזה זכה לכישלון גדול כשהוצג לראשונה בברודווי ב-1953, אך שנה לאחר מכן עלה בגרסה חדשה שהפכה לקלאסיקה ולאחד המחזות החשובים והנלמדים בכל בתי הספר למשחק.

המחזה ציד המכשפות עבר עיבודים רבים לעברית במהלך השנים כאשר בין המתרגמים השונים היו אהוד מנור, שמואל הספרי ואחרים. על הגרסה האחרונה שהעלה הקאמרי אחראי גלעד קמחי שביים את המחזה ותירגם אותו לעברית יחד עם גור קורן.

מלבד נטע גרטי, ישתתפו גם השחקנים והשחקניות: דויד בילנקה, רמי ברוך, אלי גורנשטיין, אביגיל הררי, מרים זוהר, יצחק חיזקיה,  איתי טיראן, אלונה סער, אנסטסיה פיין, יוסי קאנץ, עירית קפלן, אורי רביץ,  ג'וי ריגר, אנדריאה שוורץ ודן שפירא.

ציד המכשפות - כרטיסים מוזלים

ההצגה ציד המכשפות תרוץ בקאמרי במהלך החודשים מאי ויוני 2018. מחיר הכרטיסים הרשמי להצגה מתחיל ב-150 ש"ח לכרטיס ביציע ומגיע עד ל-220 ש"ח לכרטיסים בעליה או באולם, אך באתר הבא, ניתן לרכוש כרטיסים מוזלים להצגה ב-59 ש"ח במקום 220 לכרטיס בעלייה וב-65 ש"ח בלבד במקום 220 ש"ח לכרטיס באולם.


רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר כרטיסים ברשת באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק שלנו או לדף גוגל+ שלנו או לחצו כאן לאפשרויות אחרות.
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

Item Reviewed: ציד המכשפות בקאמרי - כרטיסים מוזלים 2018 Rating: 5 Reviewed By: -
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

הוסף רשומת תגובה

Item Reviewed: ציד המכשפות בקאמרי - כרטיסים מוזלים 2018 Rating: 5 Reviewed By: -
Scroll to Top