תזמורת סנט פטרסבורג בישראל - כרטיסים מוזלים

יום ראשון, 29 באפריל 2018

תזמורת סנט פטרסבורג הידועה תגיע לישראל בחודש מאי 2018 הקרוב ל-2 קונצרטים חגיגיים וגדולים יחד עם המנצח יורי טמירנקוב והפסנתרן ניקלואי לוגנסקי. הקונצרטים יתקיימו בהיכל התרבות בתל אביב. כמה יעלו הכרטיסים? ואיך תשיגו כרטיסים מוזלים? אתר "כרטיסים ברשת" עם כל הפרטים.

תזמורת סנט פטרסבורג בישראל - כרטיסים מוזלים
בשורה משמחת לחובבי המוסיקה הקלאסית בישראל: תזמורת סנט פטרסבורג המפוארת והידועה תגיע לישראל לשתי הופעות גדולות וחגיגיות לכבוד חגיגות ה-70 לישראל וליום הניצחון על הנאצים. המנצח הידוע יורי טמירנקוב, מנהלה של התזמורת, יגיע גם הוא יחד עם הפסנתרן המצליח ניקולאי לוגנסקי. מכירת הכרטיסים עדיין בעיצומה וישנן גם הנחות וכרטיסים מוזלים (פרטים בהמשך).

לרכישת כרטיסים מוזלים לקונצרטים של תזמורת סנט פטרסבורג בישראל באמצעות קנייה מהירה ומאוטחת לחצו כאן

בשני הקונצרטים שיתקיימו ב-9 וב-10 במאי 2018 בהיכל התרבות בתל אביב, תבצע התזמורת - שתכלול כ-120 נגנים על הבמה, מיצירותיהם של רחמנינוב, רימסקי קורסקוב ושוסטקוביץ. תוכניית הקונצרטים תהיה שונה וייחודית לכל אחד מהקונצרטים כאשר הקונצרט הראשון שיתקיים ב-9 במאי, יציג את הסימפוניה השביעית של שוסטקוביץ' (סימפוניית לנינגרד) הנחשבת לאחת הידועות והמפורסמות ביותר שלו וייפתח עם הרצאה של המלחין והמנצח הישראלי גיל שוחט שידבר וירחיב על היצירה.

בקונצרט השני שיתקיים ביום למחרת, יבוצע הקונצ'רטו לפסנתר השלישי והמפורסם של רחמנינוב בביצועו של ניקלואי לוגנסקי ולאחר מכן תבוצע היצירה הנפלאה של ניקולאי רימסקי קורסקוב - "שחרזאדה".

תזמורת סנט פטרסבורג בישראל - כרטיסים והנחות

כאמור, הקונצרטים של תזמורת סנט פטרסבורג בישראל יתקיימו ב- וב-10 במאי 2018 בהיכל התרבות בתל אביב. מחירי הכרטיסים ינועו בין 125 ועד ל-626 ש"ח בהתאם למיקום הישיבה באולם. מכירת הכרטיסים מתבצעת באמצעות האתר הבא.

ישנם גם כרטיסים מוזלים לקונצרטים הניתנים לרכישה באמצעות קופון וכך ניתן לרכוש כרטיסים לקונרצרט הראשון ליציע ב-99 ש"ח במקום 246 ש"ח או כרטיסים לאולם ב-199 במקום 406 ש"ח או כרטיסים מוזלים לקונצרט השני ב-279 ש"ח במקום 500 ש"ח. את הכרטיסים האלו ניתן לרכוש באמצעות האתר הבא.

להלן לוח ההופעות של תזמורת סנט פטרסבורג בישראל:

תל אביב-יפוהיכל התרבות תל אביב 

רכישת כרטיסים
היכל התרבות תל אביב 

רכישת כרטיסים




רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר כרטיסים ברשת באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק שלנו או לדף גוגל+ שלנו או לחצו כאן לאפשרויות אחרות.
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

Item Reviewed: תזמורת סנט פטרסבורג בישראל - כרטיסים מוזלים Rating: 5 Reviewed By: -
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

הוסף רשומת תגובה

Item Reviewed: תזמורת סנט פטרסבורג בישראל - כרטיסים מוזלים Rating: 5 Reviewed By: -
Scroll to Top