ז'ילברטו ז'יל בישראל - יולי 2018

יום שני, 26 במרץ 2018

הזמר הברזילאי הידוע והותיק ז'ילברט ז'יל (Gilberto Gil) יגיע לישראל בחודש יולי 2018 הקרוב ויקיים כאן הופעה אחת באמפי פארק רעננה. מכירת הכרטיסים נפתחה. כמה יעלו הכרטיסים והיכן קונים? בכתבה הבאה.

עוד אמן חו"ל גדול ומעניין יגיע לישראל בקיץ הקרוב: הזמר ז'ילברטו ז'יל, אחד המוסיקאים הידועים ביותר של ברזיל, יגיע להופעה בישראל במסגרת סיבוב ההופעות הבינלאומי החדש שלו "Refavela 40", החוגג 40 שנה לאלבומו האגדי "Refavela". ההופעה תתקיים באמפי פארק רעננה ב-4 ביולי 2018. מכירת הכרטיסים נפתחה ומחירי הכרטיסים ינועו בין 204 ל-404 ש"ח.

המופע החדש של ז'ילברטו ז'יל מוקדש לאלבומו המצליח "Rafavela" ויציג בעזרת 10 מוזיקאים ואורחים מעניינים שהורכבו במיוחד עבור סיבוב ההופעות הנ"ל. בהופעה, יבצע ז'יל קטעים מהאלבום לצד קטים ידועים נוספים מהתקופה. בין האמנים שיגיעו להופעה עם ז'יל, ניתן לציין את הזמרת מאריה אנדריי שעבדה בעבר עם עידן רייכל, נגן האקורדיון Mestrinho והזמרת האיטלקייה קיארה צ'יבלו.

ז'ילברטו ז'יל בן ה-75 הוא זמר, גיטריסט ומלחין הנשחב לאחד מגדולי המוסיקאים של ברזיל. הוא מחזיק בקריירה עשירה ומפוארת, עמוסה בהצלחות, פרסים והישגים רבים ברמה הברזילאית המקומית וף ברמה העולמית. ז'יל כיהן גם כשר התרבות של ברזיל במשך כ-6 שנים בעשרו הקודם. יחד עם זמרים ברזליאים נוספים כמו גל קוסטה, קייטנו ולוזו ואחרים, ז'יל נחשב לממציא סגנון הטרופיקליה - זרם מוזיקלי תרבותי מודרני.

במהלך השנים, הספיק ז'יל לנגן עם להקות ענק כמו פינק פלויד יס ולהופיע כאמן סולו בהופעות רבות ברחבי העולם. ז'יל הוא גם פעיל פוליטי ידוע ובסוף שנות ה-60 אף הספיק להיכלא (יחד עם קייטנו ולוזו) לכמה חודשים  ע"י הממשל הברזילאי בהאשמת המרדה. לאחר תקופת המאסר, הוגלה ללונדון ושם המשיך לעסוק בקריירה המוסיקלית העשריה שלו ולהוציא אלבומים רבים.

כרטיסים לז'ילברטו ז'יל בישראל -  יולי 2018

ההופעה של ז'ילברטו ז'יל בישראל תתקיים ב-4 ביולי 2018 באמפי פארק רעננה. מחירי הכרטיסים מתחילים ב-204 ש"ח (רמה 4) ויגיע עד ל-404 ש"ח (רמה 1). מכירת הכרטיסים מתבצעת באמצעות האתר הבא.


רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר כרטיסים ברשת באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק שלנו או לדף גוגל+ שלנו או לחצו כאן לאפשרויות אחרות.
  • תגובות לכתבה

1 comentários:

Item Reviewed: ז'ילברטו ז'יל בישראל - יולי 2018 Rating: 5 Reviewed By: -
  • תגובות לכתבה

1 comentários:

הוסף רשומת תגובה

Item Reviewed: ז'ילברטו ז'יל בישראל - יולי 2018 Rating: 5 Reviewed By: -
Scroll to Top