קארי סיינט לואיז בישראל - מרץ 2018

יום שני, 19 בפברואר 2018

כוכבת הברודווי קארי סיינט לואיס (Carrie St. Louis) תגיע לישראל בחודש מרץ 2018 הקרוב לסדרת הופעות יחד עם צחי ביטון לרגל חגיגות ה-70 למדינה. כל הפרטים, בכתבה הבאה.

קארי סיינט לויאז בישראל - מרץ 2018
בעקבות הופעה משותפת ומוצלחת במיוחד של צחי סיטון עם כוכבת הברודויי קארי סיינט לואיס שהתקיימה בניו יורק בחודש אוקטובר האחרון, החליט צחי סיטון להזמינה ארצה להופעות חגיגיות לרגל 70 שנה למדינה והשניים יופיעו כאן בירושלים, תל אביב וקריית מוצקין במהלך חודש מרץ הקרוב.

הזמרת קארי סיינט לואיס כיכבה בתפקידים ראשיים בברודווי במחזות הזמר וויקד (Wicked) ורוק אוף אייג'ז (Rock of ages) וזוכה להצלחה עצומה בארה"ב. לואיס תופיע כאן יחד עם ביטון עם המופע "ברודווי - ישראל" - מופע מחווה חדש לברודווי, כולל את מיטב הלהיטים הגדולים ביותר של מחזות הזמר מכל הזמנים אשר הוצגו על במות ברודווי לאורך השנים.

במופע, תבצע סיינט לואיס את מיטב הלהיטים שהפכו אותה לשם דבר בארה"ב ותבצע דואטים עם צחי סיטון, אשר יבצע גם הוא ממיטב הרפרטואר שלו, כולל גם קטעים נבחרים מתוך מחזות זמר ישראלים. המופע יכלול שירים מתוך וויקד, סמאש, רוק אוף אייג'ז, פאנטום האופרה, עלובי החיים, חתולים, שיקגו, צלילי המוסיקה, קומפני, גבירתי הנאווה, הלו דולי ועוד.

כרטיסים למופע "ברודווי ישראל" עם צחי ביטון וקאיר סיינט לואיס

המופע יתקיים במהלך חודש מרץ 2018 בהיכל התיאטרון בקריית מוצקין, במוזיאון ת"א לאמנות ובתיאטרון ירושלים. מחירי הכרטיסים ינועו בין 146 ל-505 ש"ח. מכירת הכרטיסים מתבצעת באמצעות האתר הבא.

להלן לוח ההופעות של המופע:

קרית מוצקיןהיכל התיאטרון 15 כרטיסים
205 - 505 
רכישת כרטיסים
תל אביב-יפומוזיאון תל-אביב לאמנות - אולם רקאנטי 15 כרטיסים
146 - 505 
רכישת כרטיסים
ירושליםתיאטרון ירושלים - אודיטוריום ע''ש רבקה קראון 21 כרטיסים
205 - 505 
רכישת כרטיסים


רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר כרטיסים ברשת באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק שלנו או לדף גוגל+ שלנו או לחצו כאן לאפשרויות אחרות.
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

Item Reviewed: קארי סיינט לואיז בישראל - מרץ 2018 Rating: 5 Reviewed By: -
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

הוסף רשומת תגובה

Item Reviewed: קארי סיינט לואיז בישראל - מרץ 2018 Rating: 5 Reviewed By: -
Scroll to Top