מנהטן טרנספר בישראל באוגוסט 2018 - איפה קונים כרטיסים?

יום חמישי, 5 ביולי 2018

להקת הג'אז הווקאלית המפורסמת מנהטן טרנספר (The Manhattan Transfer) תחזור לישראל להופעה אחת בלבד שתתקיים באמפי וואהל ת"א ב-8 באוגוסט 2018. כמה עולים הכרטיסים ואיפה קונים? כל הפרטים, בכתבה הבאה.

מנהטן טרנספר בישראל באוגוסט 2018 - איפה קונים הכרטיסים?
מנהטן טרנספר, אחת מלהקות הג'אז הווקאלי המובילות והמפורסמות בעולם חוזרת לישראל בחודש אוגוסט 2018 הקרוב ותופיע באמפי וואהל בתל אביב. הלהקה אשר מורכבת מארבעה חברים - טריסט קרלס (שמחליף את טים האוזר שנפטר לפני כארבע שנים), ג'ניס סיגל, אלן פאול ושריל בנטין, נחשבת לאחת המצליחות ביותר בתחום הג'אז הווקאלי בפרט ובג'אז בכלל כאשר הביצועים והעיבודים המיוחדים לסטנדרטים מפורסמים מעולם הג'אז הם הגורם העיקרי שתרם להצלחתה.

לרכישת כרטיסים להופעה של מנהטן טרנספר בישראל לחצו כאן

להקת מנהטן טרנספר הוקמה בצורה מוקדמת יותר בשנת 1969 אך פורקה והוקמה מחדש ב-1972 ע"י טים האוזר וב-1975 כבר הוציאה את אלבומה הראשון. הלהקה זכתה להצלחה רבה בשנות ה-70 המאוחרות ובשנות ה-80 כאשר אלבומי הלהקה זכו להשמעות רבות וכן הביאו לזכיות גראמי רבות עבור הלהקה.

אלבומה השישי של הלהקה "Mecca For Moderns" שיצא ב-1981 נחשב לאלבומם הטוב והמצליח ביותר שהביא גם לזכיית ההרכב בפרס הגראמי הנחשק. אלבום זה כולל גם את הלהיט של ההרכב "The Boy from New York" הנחשב לאחד המזוהים ביותר עם הלהקה.

ללהקה גם קשר ישראלי שאליו אחראי ירון גרשובסקי שהוא המנהל המוסיקלי והמעבד של הלהקה כבר שנים רבות. מנהטן טרנספר כבר הופיעו בישראל כמה פעמים כאשר הפעם האחרונה הייתה ב-2014 בהיכל התרבות - הופעה שזכתה להצלחה רבה והביאה קהל ישראלי רב. עתה, היא תחזור להופעה נוספת בחודש אוגוסט הקרוב עם חברי ההרכב המקוריים ועם הרכב ג'אז איכותי המלווה את הלהקה.

מנהטן טרנספר בישראל 2018 - כרטיסים ותאריכים

ההופעה של להקת מנהטן טרנפסר בישראל תתקיים ב-8 באוגוסט 2018 באמפיתיאטרון וואהל בתל אביב. להופעה יימכרו 900 כרטיסים בלבד כשהמחירים נעים בין 299 ל-545 ש"ח בהתאם למיקום הישיבה באולם. מכירת הכרטיסים מתבצעת באמצעות האתר הבא.



רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר כרטיסים ברשת באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק שלנו או לדף גוגל+ שלנו או לחצו כאן לאפשרויות אחרות.
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

Item Reviewed: מנהטן טרנספר בישראל באוגוסט 2018 - איפה קונים כרטיסים? Rating: 5 Reviewed By: -
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

הוסף רשומת תגובה

Item Reviewed: מנהטן טרנספר בישראל באוגוסט 2018 - איפה קונים כרטיסים? Rating: 5 Reviewed By: -
Scroll to Top