תזמורת הסווינג דאנס מברלין מגיעה לישראל - מרץ 2018

יום חמישי, 16 בנובמבר 2017

תזמורת הסווינג דאנס מברלין הנחשבת לאחת מלהקות הסווינג המובילות באירופה תגיע לישראל עם המופע "רטרו טריפ" ותבצע מוסיקה משנות ה-30 בצורה אותנטית ומדוייקת. הלהקה תופיע בתל אביב, ירושלים והרצליה במהלך חודש מרץ 2018. כמה עולים הכרטיסים ואיפה קונים? בכתבה הבאה.

תזמורת הסווינג דאנס מברלין מגיעה לישראל - מרץ 2018
תזמורת הסווינג דאנס מברלין שנוסדה ע"י מלך הסווינג אנדריי הרמלין כבר ב-1987 ומאז התפתחה ללהקת הסווינג המצליחה ביותר בגרמניה, תגיע לישראל במהלך חודש מרץ 2017 ותציג כאן סדרת הופעות בתל אביב, ירושלים והרצליה עם המופע החדש שלה "רטרו טריפ".

לרכישת כרטיסים לכל ההופעות של תזמורת הסווינד דאנס ברלין בישראל באמצעות קנייה מהירה ומאובטחת לחצו כאן

המופע החדש של הלהקה מציע חיקוי מדוייק מוסיקת הסווינג של שנות ה-30 באמריקה. המופע שם דגש לא רק על הצליל האותנטי מעידן הסווינג, אלא גם על התלבושות, המיקרופונים והכלים מיוחדים כמו בשנות ה-30. הרפרטואר במופע מורכב מלחנים של ארטי שו, התזמורת של בני גודמן, ג'ימי וטומי דורסי, דיוק אלינגטון, קאב קאלוויי, גלן מילר ועוד כוכבים רבים נוספים אחרים מעידן הסווינג.

תזמורת הסווינג דאנס של ברלין זוכה להצלחה רבה ברחבי העולם ובנוסף להופעות תכופות ברדיו ובטלוויזיה, ניגנה התזמורת אינספור פעמים באולמות קונצרטים באירופה ובארה"ב ובאולמי נשפים באירועים נוצצים במדינות רבות בעולם כגון בריסל, ציריך, הונג קונג ולונדון.

התזמורת מקפידה במופיעה על אותנטית מוחלטת ושמה דגש על הצליל, העיבודים, המיקרופונים, עמודי התווים, הכלים ואף התלבושות של הנגנים, שנתפרות על ידי חייט לפי אופנת שנות ה-30' המדוייקת, בדיוק כמו המקור האמריקאי של אותה תקופה.


כרטיסים לתזמורת הסווינג דאנס בישראל - מרץ 2018

המופעים של תזמורת הסווינג דאנס בישראל יתקיימו בתיאטרון ירושלים (1 במרץ), במשכן לאומנויות הבמה בתל אביב (2 במרץ) ובמועדון זאפה הרצליה (3 במרץ). מחירי הכרטיסים להופעות נעים בין 125 ל-286 ש"ח. מכירת הכרטיסים לכל המופעים מתבצעת באמצעות האתר הבא.

להלן לוח ההופעות של הלהקה בישראל:

ירושליםתיאטרון ירושלים - אולם הקונצרטים ע''ש הנרי קראון 

רכישת כרטיסים
תל אביב-יפוהמשכן לאמנויות הבמה - מופע אופרה או תזמורת 

רכישת כרטיסים
הרצליהמועדון זאפה 

רכישת כרטיסיםלא מסומנים


רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר כרטיסים ברשת באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק שלנו או לדף גוגל+ שלנו או לחצו כאן לאפשרויות אחרות.
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

Item Reviewed: תזמורת הסווינג דאנס מברלין מגיעה לישראל - מרץ 2018 Rating: 5 Reviewed By: -
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

הוסף רשומת תגובה

Item Reviewed: תזמורת הסווינג דאנס מברלין מגיעה לישראל - מרץ 2018 Rating: 5 Reviewed By: -
Scroll to Top