ז'ראר דפרדייה חוזר לישראל עם הצגה חדשה במרץ 2018

יום שלישי, 17 באוקטובר 2017

השחקן הצרפתי הידוע ז'ראר דפרדייה חוזר לישראל לכבוד הצגה חדשה בה הוא משחק יחד עם השחקנית איזבל אג'אני. השניים יופיעו בחודש מרץ 2018 בהיכל התרבות בתל אביב ובמרכז הקונגרסים בחיפה. כמה יעלו הכרטיסים? אתר "כרטיסים ברשת" עם כל הפרטים.

ז'ראר דפרדייה חוזר לישראל עם הצגה חדשה במרץ 2018
לאחר ביקור מוצלח במיוחד בישראל אשתקד יחד עם השחקנית פאני ארדן, השחקן הצרפתי ז'ראר דפרדייה שוב מגיע לישראל להצגה זוגית, הפעם עם ההצגה "מכתבי אהבה" יחד עם השחקנית איזבל אג'אני והשניים יופיעו כאן במהלך חודש מרץ 2018 בתל אביב ובחיפה.

לרכישת כרטיסים להצגה "מכתבי אהבה" באמצעות קנייה מהירה ומאובטחת לחצו כאן

ההצגה "מכתבי אהבה" נכתבה ב-1988 ע"י המחזאי האמריקאי עטור הפרסים A. R. Gurney ומציגה אינטראקציה בין שתי דמויות - Melissa Gardner ו-Andrew Makepeace Ladd III, חברי ילדות שנפרדו דרכם ויושבים כעת וקוראים את ההתכתבות ביניהם המסכמת כ-50 שנים מאז נפרדה דרכם מגיל הילדות ועד לחיים הבוגרים ומשוחחים על השאיפות, החלומות והאכזבות שעברו במהלך חייהם הנפרדים.

ההצגה שוחקה במהלך השנים ע"י שחקנים מוכרים רבים כגון כריסטופר ריב, הולנד טיילר, וויליאם הארט, מרשה מייסון ועוד רבים וטובים. ההצגה זכתה גם לעיבוד לסרט טלוויזיה שיצא בשנת 1999 בכיכובם של לורה ליני וסטיבן וובר. עתה היא מגיעה בגרסה צרפתית בכיכובם של שניים מהשחקנים המובילים בצרפת - דפרדייה ואג'אני, כאשר השניים יופיעו עם ההצגה בישראל וברוסיה. ההצגה תלווה בכתוביות בעברית וברוסית.

כרטיסים להצגה "מכתבי אהבה" עם ז'ראר דפרדייה - מרץ 2018

ההצגה "מכתבי אהבה" תציג ב-3 במרץ 2018 במרכז הקונגרסים בחיפה וב-5 במרץ בהיכל התרבות בתל אביב. מחיר הכרטיסים נע בין 205 ל-505 ש"ח בהתאם למיקום הישיבה באולם. מכירת הכרטיסים למופעים מתבצעת באמצעות האתר הבא.

רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר כרטיסים ברשת באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק שלנו או לדף גוגל+ שלנו או לחצו כאן לאפשרויות אחרות.
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

Item Reviewed: ז'ראר דפרדייה חוזר לישראל עם הצגה חדשה במרץ 2018 Rating: 5 Reviewed By: -
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

הוסף רשומת תגובה

Item Reviewed: ז'ראר דפרדייה חוזר לישראל עם הצגה חדשה במרץ 2018 Rating: 5 Reviewed By: -
Scroll to Top