מוריס אל מדיוני בהופעה בת"א - נובמבר 2017

יום שני, 18 בספטמבר 2017

הפסנתרן הותיק והידוע מוריס אל מדיוני הנחשב לאחד מאמני מוסיקת העולם החשובים ביותר, יקיים הופעה במרכז ענב לתרבות בתל אביב בחודש נובמבר 2017. אתר "כרטיסים ברשת" עם כל הפרטים.

מוריס אל מדיוני בהופעה בת"א - נובמבר 2017
הפסנתרן בן ה-88 מוריס אל מדיוני הנחשב לאחד האמנים החשובים ביותר במוסיקת העולם, יקיים הופעה במרכז ענב לתרבות בתל אביב בחודש נובמבר הקרוב יחד עם הזמרת נטע אלקיים ונגנים נוספים.

אל מדיוני שנולד באלג'יריה ב-1942 ועבר כעשרים שנה לאחר מכן לפריז, נחשב לפסנתרן מוסיקת עולם מוביל כאשר הוא משלב בסגנונו המיוחד, סגנונות שונים כגון מוסיקה אנדלוסית, מוסיקה אלג'יראית, מוסיקה קובנית, ג'אז ועוד. אל מדיוני עלה לישראל כשהוא בן 82 והספיק לשתף פעולה עם אמנים ישראלים רבים ומובילים כגון עמיר בניון, דייויד ברוזה, טיפקס ועוד.


בהופעה שתתקיים בחודש נובמבר הקרוב, יופיע אל מדיוני יחד עם הזמרת נטע אלקיים וילווה ע"י הנגנים חגי ביליצקי בקונטרה בס, הלל אמסלם בכלי הקשה ואלעד לוי בקמנצה.

כרטיסים להופעה של מוריס אל מדיוני - נובמבר 2017

ההופעה של מוריס אל מדיוני תתקיים ב-17 בנובמבר 2017 במרכז ענב לתרבות בתל אביב. מחיר הכרטיסים עומד על 90 ש"ח. מכירת הכרטיסים מתבצעת באמצעות האתר הבא.

רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר כרטיסים ברשת באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק שלנו או לדף גוגל+ שלנו או לחצו כאן לאפשרויות אחרות.
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

Item Reviewed: מוריס אל מדיוני בהופעה בת"א - נובמבר 2017 Rating: 5 Reviewed By: -
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

הוסף רשומת תגובה

Item Reviewed: מוריס אל מדיוני בהופעה בת"א - נובמבר 2017 Rating: 5 Reviewed By: -
Scroll to Top