"אופרה אחרת" - תערוכת מסין של ציורי ענק של דמויות מעולם האופרה בישראל

יום שני, 24 ביולי 2017

תערוכת ציורים חדשה בשם "אופרה אחרת", המציגה ציורי ענק של אמנים ידועים מעולם האופרה תציג בישראל במהלך חודש יולי 2017 בבית האופרה בתל אביב. אתר "כרטיסים ברשת" עם כל הפרטים.

הציירת בשמת לוין, שמתגוררת גם שנים רבות בסין, מציגה תערוכה ראשונה בישראל בבית האופרה. מדובר בציורי ענק של שמן על קנווס המתנשאים לגובה של עד 2 מטרים. הציורים צבעונים מאוד ומציגים דמויות חושניות ותיאטרליות אך גם נאיביות בו זמנית, אשר לא ברור מה מינן.

בציוריה מחייה בשמת לוין דמויות גרנדיוזיות מאופרת בייג'ינג ודמויות אופראיות מתקופת שושלת טאנג – תור הזהב של סין, ויוצרת למעשה אופרה אחרת, המערערת על מוסכות שגורות.  העבודות בתערוכה מציגות רב-תרבותיות, שבאה לידי ביטוי במאפיינים סינים כמו קווי תנועה קליגרפית דמוית דיו שחר במשיכת קווי השפתיים, העיניים, האף, הלבוש והאביזרים. גם הדפוסים הצורנים בציורים מהדהדים את עולם הטבע שמאפיין את סין: אפרק אדום, זנב טווס, פריחת מגנוליה ועוד ועוד. לצד קישוטיות סינית של הדמויות, מאופיינים הציורים בצורות גיאומטריות המייצגים את הגלובליזציה של ימינו.

בשמת לוין, ילידת ירושלים, חיה ומציירת בשאנגחאי. לוין למדה ציור בניו יורק ובאיטליה ועבודותיה הוצגו עד היום בתערוכות יחיד ובתערוכות קבוציות בניו יורק, מיאמי, קליפורניה, הונג קונג, סינגפור, שאנגחאי, בייג'ינג, בלגיה ועוד.



התערוכה תתקיים במהלך חודש יולי ועד ל-5 באוגוסט 2017 בבית האופרה בתל אביב.


רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר כרטיסים ברשת באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק שלנו או לדף גוגל+ שלנו או לחצו כאן לאפשרויות אחרות.
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

Item Reviewed: "אופרה אחרת" - תערוכת מסין של ציורי ענק של דמויות מעולם האופרה בישראל Rating: 5 Reviewed By: -
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

הוסף רשומת תגובה

Item Reviewed: "אופרה אחרת" - תערוכת מסין של ציורי ענק של דמויות מעולם האופרה בישראל Rating: 5 Reviewed By: -
Scroll to Top