פסטיבל אנימיקס 2017 - מה הפעם?

יום ראשון, 23 ביולי 2017

פסטיבל אנימיקס ה-17 במספר יתקיים השנה במהלך חודש אוגוסט 2017 בסינמטק ת"א ויציג מגוון של סדנאות, מפגשי אמנים, פעילויות לילדים ועוד. אתר "כרטיסים ברשת" עם כל הפרטים.

פסטיבל אנימיקס 2017 - מה הפעם?
גם השנה יתקיים פסטיבל האנימציה הותיק והמצליח "פסטיבל אנימיקס" שמציג מדי שנה ארבעה ימים מרוכזים של סדנאות, מפגשים, הרצאות ופעילויות נוספות ומארח את גדולי האנימטורים מרחבי העולם. השנה יתקיים הפסטיבל בפעם ה-17 בסינמטק תל אביב במהלך חודש אוגוסט 2017.

בין האורחים המרכזיים שיגיעו לפסטיבל השנה, ניתן לציין את סאן ויויאנו וג'ון ליימן שיגיעו לפסטיבל ישראל מארה"ב ואת סזאר קווהלו שיגיע לכאן היישר מברזיל. עוד אירועים שיתקיימו בפסטיבל: אירוע מחווה לסופר יהודה אטלס בהשתתפות דני קרמן וקובי לוריא, מופע מחווה לדמותו הקלאסית של פו הדוב, מקבץ סרטי אנימציה ישראליים על ירושלים ועוד.

כרטיסים לפסטיבל אנימיקס - אוגוסט 2017

פסטיבל אנימיקס יתקיים בין התאריכים 8 עד ה-12 באוגוסט 2017 בסינמטק ת"א. פרטים נוספים על הפסטיבל ועל מכירת הכרטיסים, באתר הרשמי של הפסטיבל בעמוד הבא.


רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר כרטיסים ברשת באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק שלנו או לדף גוגל+ שלנו או לחצו כאן לאפשרויות אחרות.
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

Item Reviewed: פסטיבל אנימיקס 2017 - מה הפעם? Rating: 5 Reviewed By: -
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

הוסף רשומת תגובה

Item Reviewed: פסטיבל אנימיקס 2017 - מה הפעם? Rating: 5 Reviewed By: -
Scroll to Top