עוץ לי גוץ לי בקאמרי - כרטיסים ולוח הופעות 2017

יום שני, 19 ביוני 2017

תיאטרון הקאמרי משיק עיבוד חדש לאחת מקלאסיקות הילדים הידועות ביותר - "עוץ לי גוץ לי" בכיכובם של אלינור אהרון, עידו מוסרי, איתי טיראן ועוד. מתי זה יקרה? כמה עולים כרטיסים? ואיך תוכלו למצוא כרטיסים בהנחה? בכתבה הבאה.

התיאטרון הקאמרי יעלה במהלך קיץ 2017 עיבוד חדש להצגת הילדים הידועה "עוץ לי גוץ לי" בכיכובם של שחקנים ידועים רבים ובבימויו של רוני פינקוביץ'.

 
לרכישת כרטיסים בהנחה להצגה "עוץ לי גוץ לי" באמצעות קניה מהירה ומאובטחת לחצו כאן

עלילת ההצגה מספרת על הטוחן העני המשתוקק להשיא את בתו למלך ומספר לו שהיא מסוגלת להפוך קש לזהב. כיוון שקופת הממלכה ריקה, קופץ המלך על המציאה. האישון הקטן שמופיע לעזרת בת הטוחן הנאשת, מבקש בתמורה את בנה הבכור. לאחר תחנונים והפצרות הוא נאות לוותר, בתנאי שהמלכה הצעירה תדע לנחש את שמו.

רשימת המשתתפים המלאה בהצגה הם: אלינור אהרון בן אבי, אלון אופיר / איתי טיראן / עידו מוסרי, רמי ברוך, יגאל נאור/אלי גורנשטיין, יוסי טולדו / אסף גולדשטיין, אבי טרמין, גדי יגיל / אמיר קריאף / אסף פריינטא, עירית קפלן / שרון אלימלך ואיה שבא.

עוץ לי גוץ לי - כרטיסים ולוח הופעות 2017

ההצגה "עוץ לי גוץ לי" תרוץ באולם 1 תיאטרון הקאמרי במהלך קיץ 2017. מחירי הכרטיסים מתחילים ב-100 ש"ח ועולים בהתאם למיקום הישיבה באולם. ניתן לרכוש כרטיסים באתר הרשמי של הקאמרי. כמו כן, ניתן לרכוש כרטיסים בהנחה ב-75 ש"ח בלבד באמצעות האתר הבא.

רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר כרטיסים ברשת באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק שלנו או לדף גוגל+ שלנו או לחצו כאן לאפשרויות אחרות.
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

Item Reviewed: עוץ לי גוץ לי בקאמרי - כרטיסים ולוח הופעות 2017 Rating: 5 Reviewed By: -
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

הוסף רשומת תגובה

Item Reviewed: עוץ לי גוץ לי בקאמרי - כרטיסים ולוח הופעות 2017 Rating: 5 Reviewed By: -
Scroll to Top