כרטיסים לפרנקי ואלי בישראל - יולי 2017

יום שני, 19 ביוני 2017

הזמר הותיק פרנקי ואלי (Frankie Valli) יגיע לישראל יחד עם להקתו ארבע העונות בחודש יולי 2017 ויקיים הופעה אחת בהיכל התרבות בתל אביב. איפה רוכשים כרטיסים?

פרנקי ואלי בישראל - יולי 2017
 תמונה: Louise Palanker פליקר CC
הזמר בן ה-83 פרנקי ואלי (Frankie Valli) ולהקתו ארבע העונות יגיעו לראשונה לישראל בקיץ הקרוב. זה יקרה בחודש יולי 2017 בהיכל התרבות בתל אביב.

ואלי ולהקת ארבע העונות היו בין האמנים המצליחים ביותר בשנות ה-60 וכבשו את המוסיקה בעולם עם להיטים רבים ביניהם השירים "Sherry", "Big Girls don’t cry" או "Walk like a man". הלהקה מכרה במהלך פעילותה מעל 175 מיליון אלבומים וזכתה בפרסים ותארים רבים.


פרנקי ואלי שידוע בזכות קול הפלסט שלו, זכה במקביל גם להצלחה רבה בקריירת הסולו כאשר היה אחראי לשיר הנושא של הסרט/מחזמר המצליח "גריז" וגם ללהיט הנצחי "Can't Take My Eyes Off You". ואלי וארבע העונות חזרו לכותרות לאחרונה הודות למחזמר המצליח "ג'רזי בויז" שזכה גם לעיבוד לסרט מצליח ב-2014.

כרטיסים לפרנקי ואלי בישראל - יולי 2017

ההופעה של פרנקי ואלי בישראל תתקיים ב-4 ביולי 2017 בהיכל התרבות ת"א (ההופעה הועברה מהיכל מנורה מבטחים). ניתן לרכוש כרטיסים להופעה באמצעות האתר הבא.

רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר כרטיסים ברשת באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק שלנו או לדף גוגל+ שלנו או לחצו כאן לאפשרויות אחרות.
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

Item Reviewed: כרטיסים לפרנקי ואלי בישראל - יולי 2017 Rating: 5 Reviewed By: -
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

הוסף רשומת תגובה

Item Reviewed: כרטיסים לפרנקי ואלי בישראל - יולי 2017 Rating: 5 Reviewed By: -
Scroll to Top