להקת Uzeb (יוזב) בישראל - יולי 2017

יום שישי, 5 במאי 2017

להקת הג'אז פיוז'ן המיתולוגית Uzeb תגיע להופעה בישראל בחודש יולי 2017 במסגרת סיבוב האיחוד הבינלאומי של הלהקה לאחר 25 שנה. אז כמה יעלה כרטיס ואיך תוכלו להשיג הנחה? בכתבה הבאה.

להקת Uzeb (יוזב) בישראל - יולי 2017
להקת יוזב שהייתה אחת מלהקות הפיוז'ן המצליחות ביותר בעולם בשנות השמונים והפסיקה את פעילותה לפני כ-25 שנה, מתאחדת ויוצאת לסיבוב הופעות בינלאומי במסגרתו היא תגיע גם לישראל בחודש יולי 2017 ותופיע בגני יהושע בתל אביב.

לרכישת כרטיסים להופעה של יוזב בישראל באמצעות קניה מהירה ומאובטחת לחצו כאן

להקת יוזב הייתה אחת מלהקות הג'אז רוק החשובות והמשפיעות ביותר במהלך שנות ה-80 והופיעה על דורות שלמים של מוסיקאים והרכבים בסגנון. הלהקה מתאפיינת בסגנון נגינה וירטואוזי ובשילוב של סינטסייזרים וטכנולוגיית מידי.


ליוזב מעריצים רבים מישראל והלהקה כבר הספיקה להופיע כאן כמה פעמים בתקופת פעילותה בעבר. מעריצי הלהקה הישראלים בוודאי ישמחו לשמוע שהלהקה צירפה גם את ישראל לסיבוב האיחוד הבינלאומי.

כרטיסים להופעה של יוזב בישראל - יולי 2017

ההופעה של להקת יוזב בישראל תתקיים ב-13 ביולי 2017 באמפיתיאטרון וואהל בגני יהושע בתל אביב. מחיר הכרטיסים נע בין 354 ל-454 כאשר ישנו מבצע של 3+1 (כרטיס רביעי חינם). ניתן לרכוש כרטיסים כולל המבצעים באמצעות האתר הבא.

רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר כרטיסים ברשת באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק שלנו או לדף גוגל+ שלנו או לחצו כאן לאפשרויות אחרות.
  • תגובות לכתבה

1 comentários:

  1. זו בהחלט היתה אחת ההופעות היותר טובות שהייתי בהן לאחרונה,גם להקת החימום "הקומפיוז'ן" שנתנה את מופע החימום היתה משובחת במיוחד. עונג צרוף ממש!

    השבמחק

Item Reviewed: להקת Uzeb (יוזב) בישראל - יולי 2017 Rating: 5 Reviewed By: -
  • תגובות לכתבה

1 comentários:

Unknown אמר/ה... 14 ביולי 2017 בשעה 11:00

זו בהחלט היתה אחת ההופעות היותר טובות שהייתי בהן לאחרונה,גם להקת החימום "הקומפיוז'ן" שנתנה את מופע החימום היתה משובחת במיוחד. עונג צרוף ממש!

הוסף רשומת תגובה

Item Reviewed: להקת Uzeb (יוזב) בישראל - יולי 2017 Rating: 5 Reviewed By: -
Scroll to Top