הדי-ג'יי דדמאוס בישראל - יוני 2017

יום רביעי, 29 במרץ 2017

הדי-ג'יי הקנדי הידוע דדמאוס יגיע לישראל בחודש יוני 2017 במסגרת סיבוב הופעות בינלאומי ויקיים כאן הופעה בלייב פארק בראשון לציון. מחיר כרטיס: החל מ-214 ש"ח. כל הפרטים, בכתבה הבאה.

עוד הופעת די-ג'יי גדולה בדרך אלינו בקיץ הקרוב. הפעם זהו הדי-ג'יי המצליח דדמאוס (Deadmou5) שיצטרף אל שורה ארוכה של אמנים בתעשיית המוסיקה האלקטרונית שמגיעים לישראל בקיץ 2017. דדמאוס יופיע כאן בחודש יוני 2017 בלייב פארק בראשון לציון.


דדמאוס (שמו האמיתי הוא יואל זימרמן) נחשב לאחד הדיג'יים המצליחים והעסוקים ביותר בתעשיית המוסיקה. הוא אחראי על כמה להיטים גדולים ביותר כגון "Ghosts N' Stuff" או "Raise Your Weapon" והספיק להתארח בפסטיבלים הגדולים והחשובים ביותר בעולם של תעשיית המוסיקה באלקטרונית.

דדמאוס יגיע לישראל במסגרת סיבוב הופעות בינלאומי המקדם את אלבומו האחרון "W:/2016ALBUM/". בערב המופע יתארחו גם כמה שמות חמים ישראלים כגון אסטריקס, סטפן בזבז, עמרי גואטה ועוד.

כרטיסים להופעה של דדמאוס בישראל - יוני 2017

ההופעה של דדמאוס בישראל תתקיים ב-8 ביוני 2017 בלייב פארק בראשון לציון. מחירי הכרטיסים מתחילים ב-219 ש"ח. מכירת הכרטיסים מתבצעת באמצעות האתר הבא.

רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר כרטיסים ברשת באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק שלנו או לדף גוגל+ שלנו או לחצו כאן לאפשרויות אחרות.
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

Item Reviewed: הדי-ג'יי דדמאוס בישראל - יוני 2017 Rating: 5 Reviewed By: -
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

הוסף רשומת תגובה

Item Reviewed: הדי-ג'יי דדמאוס בישראל - יוני 2017 Rating: 5 Reviewed By: -
Scroll to Top