החלה מכירת הכרטיסים: בריטני ספירס בישראל - יולי 2017

יום שלישי, 28 במרץ 2017

תאריך כבר יש והיום (יום ג') נפתחת מכירת הכרטיסים: בריטני ספירס תגיע לישראל בקיץ הקרוב ותופיע כאן בפארק הירקון בתל אביב ב-3 ביולי 2017. מחיר הכרטיסים מתחיל ב-340 ש"ח. איפה קונים כרטיסים? 

סופי ורשמי: בריטני ספירס בישראל - יולי 2017
 תמונה: hnkkk פליקר CC
לאחר שמועות רבות ודיווחים לא רשמיים הפעם זה כבר סופי ומאושר ועכשיו יש גם תאריך רשמי להופעה של בריטני ספירס בישראל. זה יקרה ב-3 ביולי 2017 בפארק הירקון בתל אביב. מכירת הכרטיסים תיפתח היום (יום ג') בשעה 18:00 כאשר מחיר הכרטיסים מתחיל ב-340 ש"ח.


בריטני תתחיל סיבוב הופעות אינטנסיבי במיוחד החל מחודש מרץ 2017 בלאס וגאס עם עשרות הופעות שיימשכו לאורך כל 2017. לפי לוח ההופעות שבאתר הרשמי של הזמרת, חודש יולי 2017 עדיין פנוי בלוח ההופעות שלה וייתכן כי הזמרת תפתח כאן את סיבוב ההופעות האסייתי שלה. בכל אופן, זאת תהיה הפעם הראשונה שלה בישראל ועשרות אלפי מעריציה הישראלים בוודאי ישמחו לשמוע זאת.

   
בריטני ספירס היא אחת מכוכבות הפופ המצליחות ביותר בהיסטוריה וידועה אף בכינוי "נסיכת הפופ". היא החלה את הקריירה המוסיקלית שלה בגיל צעיר ביותר כשהייתה בת 12 בלבד אך החשיפה הגדולה שלה הגיעה כשהייתה בת כ-17 כשהוציאה את הלהיט "Baby One More Time" שפתח לה בן רגע קריירה בינלאומית הנמשכת עד היום וכוללת להיטים רבים שזכו להצלחה פנומנלית כגון "Oops!... I Did It Again", "Hold It Against Me", "Till The World Ends" ועוד להיטים רבים.

במהלך הקריירה שלה זכתה בריטני בכל פרס אפשרי בבילבורד, בגראמי ובפרסי ה-MTV והגיעה למימדי הצלחה שרק יחידים כמו מייקל ג'קסון, מדונה ואחרים הצליחו להגיע. היא גם ידועה כאחת ששינתה את פני הפופ העולמי של המאה ה-21. סה"כ מכרה בריטני מעל 240 מיליון אלבומים שונים והונה האישי מוערך בכחצי מיליארד דולרים.

כרטיסים לבריטני ספירס בישראל - יולי 2017

כאמור, ההופעה של בריטני ספירס בישראל תתקיים ב-3 ביולי 2017 בפארק הירקון בתל אביב. מחיר הכרטיסים להופעה נע בין 340 ש"ח לכרטיס דשא ועד ל-1100 ש"ח לכרטיסי VIP. מכירת הכרטיסים תיפתח היום בשעה 18:00 באמצעות האתר הבא.

רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר כרטיסים ברשת באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק שלנו או לדף גוגל+ שלנו או לחצו כאן לאפשרויות אחרות.
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

Item Reviewed: החלה מכירת הכרטיסים: בריטני ספירס בישראל - יולי 2017 Rating: 5 Reviewed By: -
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

הוסף רשומת תגובה

Item Reviewed: החלה מכירת הכרטיסים: בריטני ספירס בישראל - יולי 2017 Rating: 5 Reviewed By: -
Scroll to Top