"שירות לקוחות" - ביקורת הצגה

יום חמישי, 9 בפברואר 2017
"שירות לקוחות" היא מהתלה תיאטרלית העולה בבית צבי ברמת גן והעוסקת בפיתרון מקורי לפיתרון בעיות שכר במשק. מאיה שעיה כתבה את המחזה וביימה אותו, מאירה באמצעותו על חייהם הנוגים של עובדים הזקוקים נואשות לפרנסה ומה שהם עלולים לעשות, כדי לא למצוא עצמם נטולי יכולות כלכליות.

העלילה עוסקת בצוות בחברת טלפונים ניידים, העוסק במתן מענה טלפוני ללקוחות החברה. הלקוחות הם נרגנים ולא מנומסים, הטוענים לחשבונות כוזבים או לשירות לקוי והצוות אמור לפתור את הבעיות תוך מתן שירות אדיב ויעיל. יום בהיר אחד מודיע מנהל המחלקה, כי בשל צניחה ברווחי החברה, החליטה ההנהלה לצמצם ב-25 אחוז את שכר העובדים, שבלאו הכי הוא צנוע והם בקושי מצליחים לכלכל עצמם.

אחת העובדות מציעה רעיון נועז של עבודת לילה במוקד השירות והענקת שיחות ארוטיות ללקוחות וגריפת הכסף לעצמם. העובדות בסיוע פקיד מומחה לתוכנות, מצליחות להפעיל תוכנה מיוחדת והשירות יוצא לדרך.  תוך כדי עבודה ביום ובלילה, מתוודע הקהל לבעיות הרובצות על העובדים ועל מר גורלן. שירות הלילה צובר תנופה, אלא שהוא נחשף על ידי ההנהלה והסוף הוא, כמובן, צפוי ומשקף את הבבואה הצבועה של חיי הכלכלה והעבודה בארץ.

מדובר במחזה חביב, מצחיק וקצבי שבהחלט עשוי להיות משב רוח קליל לעונה זו של השנה. עדי גור מגלמת את דליה, דתית לשעבר הנקלעת למצב המגוחך ומשתפת פעולה ונדהמת לגלות בין הלקוחות את, לא פחות, מאשר מנהל האולפנה שלה. עדי מוצלחת ותורמת משחק נחמד ויאה לתפקיד. נוי עזריה מגלמת יפה מאוד את בטי הפקידה שחייה בביתה בנפרד מבעלה ולבסוף מגלה גם אותו בין הלקוחות ונראה שהם חוזרים זה לזו. נוי בעלת יכולות תיאטרליות מצוינות.

נטלי מאירי מעולה בגילום תום, אם חד הורית, שההוצאה לפועל עיקלה את רכושה והיא חייבת בהשלמת שכרה. משחקה משובח, ראוי ומוצלח. גיא גבל מצוין בגילום הפקיד נועם, מומחה המחשבים ודמותו בסיום המחזה היא נהדרת. גיא הוא שחקן מעולה עם יכולות רבגוניות.

יוסי קדוש המשובח מגלם גם את מנהל המחלקה חיליק ומשחקו הוא יפה ועם זאת הוא מוצלח במיוחד כאיש האבטחה וסילי, דמות עילגת, המתאהבת בדליה. סיון בן-זזון מקסימה בתפקיד רומי, יוזמת רעיון שירות הלילה והיא גם מצליחה לגנוב את ההצגה. לסיון יש יכולות תיאטרליות משובחות.

נטשה מנטל עיצבה את התלבושות המקסימות. גילי גבל אחראית לתנועה המוצלחת. עידו מנור ערך את המוזיקה היפה. אורי רובינשטיין עיצב את התאורה שממלאת תפקיד נכבד בהצגה. אבי שכוי עיצב את התפאורה המינימלית של חדרי משרד פרקטיים.


הכותב הוא חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, עורך ראשי לשעבר סוכנות הידיעות עתים, חבר אגודת העיתונאים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים.

צילום: יוסי צבקר

רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר כרטיסים ברשת באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק שלנו או לדף גוגל+ שלנו או לחצו כאן לאפשרויות אחרות.
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

Item Reviewed: "שירות לקוחות" - ביקורת הצגה Rating: 5 Reviewed By: -
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

הוסף רשומת תגובה

Item Reviewed: "שירות לקוחות" - ביקורת הצגה Rating: 5 Reviewed By: -
Scroll to Top