אמיר קוסטוריצה בישראל 2017 - כרטיסים ולוח הופעות

יום חמישי, 9 בפברואר 2017

המוסיקאי ואמן המוסיקה הצוענית אמיר קוסטוריצה (Emir Kusturica) יחזור לישראל בחודש מאי 2017 ויקיים כאן 2 הופעות בקיסריה ובירושלים במסגרת הפסטיבל הבינלאומי למוסיקה צוענית ובלקנית. כמה כרטיס יעלה? והיכן קונים? אתר "כרטיסים ברשת" עם כל הפרטים.

אמיר קוסטוריצה חוזר לישראל - מאי 2017
תמונה: Reindertot פליקר CC
הוא חוזר: לאחר כשנתיים בלבד מאז שהופיע כאן בישראל בסיבוב הופעות מוצלח במיוחד, המוסיקאי והבמאי המצליח אמיר קוסטוריצה (Emir Kusturica) יחזור לישראל יחד עם להקתו "The No Smoking Orchestra" (להקת הלא מעשנים) בחודש מאי 2017 ויקיים כאן 2 הופעות בקיסריה ובבריכת הסולטן בירושלים במסגרת הפסטיבל הבינלאומי למוסיקה צוענית ובלקנית. לצידו יופיעו גם ההרכב הרומני "Fanfare Ciocarlia" וההרכב הישראלי "בום פם".

לרכישת כרטיסים להופעה של אמיר קוסטוריצה בישראל באמצעות קניה מהירה ומאובטחת לחצו כאן

קוסטוריצה הוא אחד מהבמאים המוערכים ביותר בעולם עם סרטי מופת כמו "שעת הצוענים" ו "תחת לפני השטח" ועוד רבים וטובים. החל מ-1986 ניהל קוסטריצה במקביל לעבודתו בסרטים גם קריירה כמוסיקאי וב-1999 וייסד יחד עם חבריו את הלהקה "The No Smoking Orchestra" איתם הוא פעיל עד היום. המוסיקה של קוסטוריצה והלהקה זכתה להצלחה רבה בעולם כולל ישראל שם צבר מעריצים נאמנים רבים.

קוסטוריצה יגיע לישראל עם המופע שעת הצוענים "time of the gypsies" הכולל את המוסיקה מהסרט "שעת הצוענים" וקטעים נוספים ידועים שלו. המופע צפוי להיות מסיבת מוסיקה צוענית צבעונית ודינמית עם דגש על היחס בין הלהקה לקהל. לצידו של קוסטוריצה, יופיעו באותו הערב גם התזמורת הרומנית "Fanfare Ciocarlia" המונה 12 נגנים ומציגה עיבודים צועניים ובלקנים לקטעים מוסיקליים מוכרים ולהקת בום פם הישראלית שזוכה להצלחה רבה בשנים האחרונות בארץ ובעולם.

אמיר קוסטוריצה בישראל - כרטיסים ולוח הופעות 2017

ההופעה של אמיר קוסטוריצה בישראל תתקיים ב-11 במאי באמפי קיסריה וב-13 במאי בבריכת הסולטן בירושלים. מחירי הכרטיסים מתחיל ב-154 ש"ח. ניתן לרכוש כרטיסים להופעות באמצעות האתר הבא.

לוח ההופעות של אמיר קוסטוריצה בישראל:

קיסריהאמפיתיאטרון 
רכישת כרטיסים
ירושליםבריכת הסולטן 
רכישת כרטיסים


רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר כרטיסים ברשת באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק שלנו או לדף גוגל+ שלנו או לחצו כאן לאפשרויות אחרות.
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

Item Reviewed: אמיר קוסטוריצה בישראל 2017 - כרטיסים ולוח הופעות Rating: 5 Reviewed By: -
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

הוסף רשומת תגובה

Item Reviewed: אמיר קוסטוריצה בישראל 2017 - כרטיסים ולוח הופעות Rating: 5 Reviewed By: -
Scroll to Top