מופע נוסף לניק קייב בישראל - נובמבר 2017

יום חמישי, 9 בפברואר 2017

מופע נוסף לאור הביקוש: הזמר הידוע ניק קייב (Nick Cave) יגיע ל-2 הופעות בישראל שיתקיימו בנובמבר 2017 בהיכל מנורה מבטחים בתל אביב. מכירת הכרטיסים נפתחה. כמה יעלה כרטיס? והיכן קונים? אתר "כרטיסים ברשת" עם כל התשובות.

מופע נוסף לניק קייב בישראל - נובמבר 2017
תמונה: Bruce פליקר CC
עוד אמן ענק בדרך לישראל: הזמר ניק קייב (Nick Cave) יגיע לישראל בחורף הקרוב ויקיים כאן 2 הופעות בחודש נובמבר בהיכל מנורה מבטחים. זאת לאחר שמופע נוסף נפתח לאור הביקוש הגובר.

לקייב רומן ארוך עם ישראל והספיק להופיע כאן כבר 3 פעמים כאשר הפעם האחרונה הייתה ב-1998 ואף הספיק להקליט את השיר "Shivers" יחד עם להקת המכשפות המיתולוגית. קייב נמצא כרגע במהלכו של סיבוב הופעות באוסטרליה והחל מחודש מאי 2017 ייצא לסיבוב הופעות ארוך בארצות הברית שיימשך עד לסוף חודש יוני 2017.

קייב בן ה-59, הוא אחד היוצרים והזמרים המצליחים והמוערכים ביותר בעולם עם קריירה שהתחילה ב-1977 כסולן להקת "The Boys Next Door". כמה שנים לאחר מכן הקים את ההרכב המלווה אותו "ניק קייב והזרעים הרעים" (The Bad Seeds) שזכה להצלחה עצומה בכל השנים שלאחר מכן וממשיך להצליח עד היום.


קייב הוציא יחד עם ההרכב (שעבר גלגולים רבים בין הנגנים שהשתתפו בו) אלבומים רבים שזכו להצלחה רבה וסיפק להיטים רבים שכבשו את המצעדים בעולם. ב-1996 ביצע קייב דואט יחד עם הזמרת קיילי מינוג לשיר "Where The Wild Roses Grow" שזכה להצלחה עצומה ברחבי העולם והפך לאחד הקטעים המוכרים ביותר שלו.

כרטיסים לניק קייב בישראל - נובמבר 2017

ההופעות של ניק קייב בישראל יתקיימו ב-19 וב-20 בנובמבר 2017 בהיכל מנורה מבטחים (לשעבר יד אליהו) בתל אביב. מחירי הכרטיסים נעים בין 234 ל-554 ש"ח בהתאם למיקום הישיבה באולם. מכירת הכרטיסים נפתחה והיא מתבצעת באמצעות האתר הבא.

אתר "כרטיסים ברשת" ימשיך ללוות את הנושא בקרוב ויעדכן כאן בעמוד כתבה זו ובדף הפייסבוק של האתר (למי שלוחץ על "אהבתי") בכל ידיעה חדשה בנושא.

רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר כרטיסים ברשת באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק שלנו או לדף גוגל+ שלנו או לחצו כאן לאפשרויות אחרות.
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

Item Reviewed: מופע נוסף לניק קייב בישראל - נובמבר 2017 Rating: 5 Reviewed By: -
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

הוסף רשומת תגובה

Item Reviewed: מופע נוסף לניק קייב בישראל - נובמבר 2017 Rating: 5 Reviewed By: -
Scroll to Top