הסטנדאפיסט אדי איזרד בישראל - מרץ 2017

יום ראשון, 19 בפברואר 2017

הקומיקאי הבריטי המצליח אדי איזרד (Eddie Izzard) יגיע לישראל להופעה אחת בחודש מרץ 2017 הקרוב שתתקיים בהיכל קבוצת שלמה בתל אביב. מחיר כרטיס: החל מ-155 ש"ח. איפה קונים כרטיסים?

הסטנדאפיסט אדי איזרד - אחד הקומיקאים המצליחים ביותר בעולם, יגיע לישראל בחודש מרץ הקרוב להופעה חד פעמית שתתקיים בהיכל קבוצת שלמה (מתחם הדרייב אין) בת"א.


איזרד נחשב לאחד מהקמיקאים הטובים והמוכשרים ביותר בעולם ובהופעותיו הוא משלב בין הומור סוריאליסטי מתוחכם לבין ביצועי חיקויים ופנטומימה שונים. הנושאים בהם הוא נוגע בהופעותיו כוללים את אלוהים, התנ"ך, מלחמת הכוכבים ואפילו האינקוויזיציה.

איזרד מופיע באופן קבוע ברחבי העולם ובאולמות הגדולים והמפורסמים ביותר בעולם כמו הוומבלי ארנה בלונדון או המדיסון סקוור גארדן בניו יורק. במהלך הקריירה, השתתף איזרד גם בתוכניות טלוויזה רבות ובסרים מוכרים כגון "אושן 12", "אושן 13" או "מבצע וואלקירי" (לצידו של טום קרוז).

כרטיסים לאדי איזרד בישראל - מרץ 2017

ההופעה של אדי איזרד בישראל תתקיים ב-30 במרץ 2017 בהיכל קבוצת שלמה בתל אביב (מתחם הדרייב אין). מחירי הכרטיסים נעים בין 155 ל-355 ש"ח. מכירת הכרטיסים מתבצעת באמצעות האתר הבא.

רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר כרטיסים ברשת באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק שלנו או לדף גוגל+ שלנו או לחצו כאן לאפשרויות אחרות.
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

Item Reviewed: הסטנדאפיסט אדי איזרד בישראל - מרץ 2017 Rating: 5 Reviewed By: -
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

הוסף רשומת תגובה

Item Reviewed: הסטנדאפיסט אדי איזרד בישראל - מרץ 2017 Rating: 5 Reviewed By: -
Scroll to Top