המוסיקאי הברזילאי סו ג'ורג' בישראל - מאי 2017

יום רביעי, 18 בינואר 2017

המוזיקאי הברזילאי הידוע סו ג'ורג' (Seu Jorge) יגיע לישראל בחודש מאי 2017 ויקיים מופע מחווה לדייויד בואי במשכן לאומנויות הבמה בתל אביב. כמה יעלו הכרטיסים והיכן רוכשים? אתר "כרטיסים ברשת" עם כל הפרטים.

המוזיקאי הברזילאי סו ג'ורג' (Seu Jorge) יגיע לישראל עם מופע המחווה שלו לדייויד בואי "The Life Aquatic" ויציג הופעה אחת שתתקיים בחודש מאי 2017 במשכן לאומנויות הבמה בתל אביב.

סו ג'ורג' בן ה-46 הוא אחד האמנים המצליחים של ברזיל והוא זכור בעיקר בזכות השתתפותו בסרט המופתי "עיר האלוהים" והסרט "עמוק במים" בו הוא זכור בזכות הפסקול שזכה להצלחה רבה שהציג גרסאות כיסוי לשיריו של דיוויד בואי בפורטוגזית.


בעקבות הצלחת הפסקול, יוצא ג'ורג' לסיבוב הופעות שיכלול כאמור גם את ישראל בחודש מאי הקרוב הכולל את שירי הסרט ומופע אודיו- ויז'ואל עם הקרנות עוצרות נשימה ברוח הסרט.

כרטיסים לסו ג'ורג' בישראל - מאי 2017

ההופעה של סו ג'ורג' בישראל תתקיים ב-22 במאי 2017 במשכן לאומנויות הבמה בתל אביב. מחירי הכרטיסים להופעה נעים בין 199 ל-259 ש"ח. מכירת הכרטיסים מתבצעת באמצעות האתר הבא.

רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר כרטיסים ברשת באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק שלנו או לדף גוגל+ שלנו או לחצו כאן לאפשרויות אחרות.
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

Item Reviewed: המוסיקאי הברזילאי סו ג'ורג' בישראל - מאי 2017 Rating: 5 Reviewed By: -
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

הוסף רשומת תגובה

Item Reviewed: המוסיקאי הברזילאי סו ג'ורג' בישראל - מאי 2017 Rating: 5 Reviewed By: -
Scroll to Top