עומר אביטל מגיע לבית האופרה הישראלית בינואר 2017

יום שלישי, 6 בדצמבר 2016

נגן הבס והמלחין הישראלי-בינלאומי עומר אביטל מגיע לישראל להופעה בבית האופרה הישראלית במשכן לאומנויות הבמה בתל אביב בחודש ינואר 2017. יחד איתו תגיע החמישייה הניו יורקית-ישראלית החדשה שלו ויתארחו הזמרים חיה סמיר ורביד כחלני. אתר "כרטיסים ברשת" עם כל הפרטים.

 
עומר אביטל, אחד מאמני הג'אז המובילים ופורצי הדרך שיצאו מישראל אשר מנהל קריירה מצליחה ופעילה ביותר בעולם, חוגג 25 שנות יצירה בינלאומית ויופיע בישראל ב-27 ינואר 2017 במשכן לאומנויות הבמה בתל אביב. יחד איתו תופיע החמישייה החדשה שלו שמלווה אותו בסיבובי ההופעות ברחבי העולם.

החמישייה של אביטל שתופיע בתל אביב, מגיעה היישר מסיבוב הופעות באירופה, ברזיל וארגנטינה וכוללת את השמות הצעירים והמבטיחים של ייצוא הג'אז הישראלי לניו יורק - הסקסופוניסטים אסף יוריה ואלכסנדר לוין, המתופף עופרי נחמיה והפסנתרן ונגן הקלידים עדן לדין אשר הצטרף להרכב בקיץ האחרון.

בהופעה יתארחו הזמרים חיה סמיר ורביד כחלני אשר שיתפו פעולה עם אביטל בעבר בפרוייקטים שונים ויחברו מחדש לאביטל במיוחד עבור הופעה זו.

המוסיקה של אביטל נטועה עמוק בשורשי הג'אז האמריקאי ומשלבת בתוכה השפעות ממוסיקה אפריקאית, ערבית וישראלית. השפעות אלו באו במיוחד לידי ביטוי בשלושת אלבומיו האחרונים "Suit of the East"' "New Song" ו-"Abutbul Music וקטעים מאלבומים אלו לצד קטעים מתקופה מוקדמת יותר ויצירות חדשות ומיוחדות לערב זה, יבוצעו בהופעה הקרובה.



כרטיסים להופעה של עומר אביטל בת"א - ינואר 2017

ההופעה של החמישייה של עומר אביטל תתקיים בבית האופרה הישראלית בתל אביב ב-27 בינואר 2017. את הכרטיסים ניתן לקנות באתר האופרה הישראלית בעמוד הבא.

רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר כרטיסים ברשת באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק שלנו או לדף גוגל+ שלנו או לחצו כאן לאפשרויות אחרות.
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

Item Reviewed: עומר אביטל מגיע לבית האופרה הישראלית בינואר 2017 Rating: 5 Reviewed By: -
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

הוסף רשומת תגובה

Item Reviewed: עומר אביטל מגיע לבית האופרה הישראלית בינואר 2017 Rating: 5 Reviewed By: -
Scroll to Top