מטאליקה בישראל - קיץ 2017

יום שלישי, 20 בדצמבר 2016

על פי פרסומים לא רשמיים ברשת, להקת מטאליקה (Metallica) האגדית צפויה גם היא להגיע לישראל להופעה אחת בפארק הירקון בת"א בקיץ 2017 הקרוב. אתר "כרטיסים ברשת" עם כל הפרטים.

מטאליקה בישראל - קיץ 2017
    
קיץ 2017 הולך ומסתמן כקיץ של הופעות רוק משובחות כאשר לאחר שכבר גאנז אנד רוזס ואירוסמית' מגיעות לכאן באופן רשמי, עתה פרסום לא רשמי ברשת, מדווח על הגעתה של הלהקה הענקית מטאליקה (Metallica) שתגיע לישראל בקיץ הקרוב ותופיע ככל הנראה בפארק הירקון בת"א.


על פי הידיעה הלא רשמית שפורסמה באתר ynet, ההופעה של מטאליקה בישראל קרובה מתמיד וצפויה להתקיים כאן בתל אביב אם לא יהיו שינויים של הרגע האחרון. מטאליקה מכירה היטב את הקהל הישראלי והופיעה כאן מספר פעמים כאשר הפעם הראשונה הייתה בשנת 1993 בשיא הצלחתה והפעם האחרונה הייתה ב-2010. אם היא תופיע כאן גם בקיץ הקרוב, זאת תהיה הופעתה הרביעית של הלהקה כאן בישראל.

להקת מטאליקה אכן תהיה בסיבוב הופעות שמקדם את אלבומה החדש "Hardwired...to Self-Destruct" שיצא לא מזמן וזכה להצלחה רבה גם בקרב מבקרי המוזיקה ברחבי העולם. בלוח ההופעות שבאתר הרשמי של הלהקה אין עדיין אזכור על ישראל בסיבוב ההופעות הנוכחי. נכון לעכשיו ההופעה האחרונה של הלהקה ב-2017 היא בארצות הברית בחודש מאי 2017.


מטאליקה נחשבת לאחת מלהקות הרוק הטובות ביותר בהיסטוריה ואחראית להרבה מאוד השפעה והשראה ללהקות רבות בסגנון. הלהקה הוקמה בשנת 1981 ועברה גלגולים ושינויים במהלך השנים. בתחילת הקריירה הייתה הלהקה מזוהה בעיקר עם סגנון המטאל ונחשבה לאחת מארבע הלהקות הגדולות של התחום יחד עם סלייר, אנתרקס ומגאדאת'. שיא ההצלחה המסחרית הלהקה היה בשנות ה-90 עם הוצאת האלבום החמישי המכונה "האלבום השחור" עם להיטים היסטוריים כמו "The Unforgiven", "Enter Sandman" וכמובן "Nothing Else Matters".

כרטיסים למטאליקה בישראל - קיץ 2017

כאמור, הידיעות על ההופעה של מטאליקה בישראל אינן רשמיות וטרם יצאה הודעה רשמית מטעם הלהקה או אחד מהמפיקים הבכירים בישראל. הדיווחים מציינים שהלהקה תופיע בקיץ 2017 וככל הנראה בפארק הירקון בת"א.

אתר "כרטיסים ברשת" ימשיך לדווח ולעדכן בכל התפתחות חדשה בנושא כאן בכתבה זו ובעמוד הפייסבוק של האתר (למי שלוחץ על "אהבתי").

תמונה: Alberto Cabello ויקיפדיה CC BY 2.0

רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר כרטיסים ברשת באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק שלנו או לדף גוגל+ שלנו או לחצו כאן לאפשרויות אחרות.
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

Item Reviewed: מטאליקה בישראל - קיץ 2017 Rating: 5 Reviewed By: -
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

הוסף רשומת תגובה

Item Reviewed: מטאליקה בישראל - קיץ 2017 Rating: 5 Reviewed By: -
Scroll to Top