רשמי וסופי: אירוסמית' בישראל - מאי 2017

יום שני, 14 בנובמבר 2016

עכשיו זה רשמי: להקת אירוסמית' (Aerosmith) תגיע לישראל ותקיים הופעה בפארק הירקון בחודש מאי 2017. כמה יעלה כרטיס? ואיפה קונים? אתר "כרטיסים ברשת" עם כל הפרטים.

רשמי וסופי: אירוסמית' בישראל - מאי 2017
  
הופעת הקיץ הגדולה של קיץ 2017 נפתחת ועכשיו זה כבר רשמי וסופי: להקת הרוק האמריקאית המצליחה אירוסמית' (Aerosmith) תגיע לישראל בקיץ הקרוב ותופיע ב-17 במאי 2017 להופעה חד בפארק הירקון. ההופעה בישראל תהיה הראשונה בסיבוב ההופעות האחרון של הלהקה.

כזכור, סולן הלהקה סטיבן טיילר, הודיע לפני כמה חודשים על כוונת הלהקה לסיים את פעילותה ולהתפרק בשנה הבאה כאשר סיבוב ההופעות הבא יהיה הסיבוב האחרון בתולדותיה ותהיה זאת אולי ההזדמנות האחרונה לצפות בלהקה בהופעה חיה.

אירוסמית' היא אחת מלהקות הרוק המצליחות ביותר בהיסטוריה ופעילה באופן כמעט רציף מאז 1970 ועד היום. הלהקה המונה את הנגנים ג'ואי קרמר, ג'ו פרי, טום המילטון, בראד וויטפורד וסולן הלהקה סטיבן טיילר, הוציאה מאז היווסדה ועד היום, 15 אלבומים מצליחים ביותר ואחראית ללהיטים רבים שהפכו לנכסי צאן ברזל במוסיקת הרוק העולמית.

 
בין להיטיה הגדולים של הלהקה ניתן לציין את "Walk This Way", את "Crazy" וגם את הלהיט "Cryin" שזכור כמובן בזכות הקליפ המפורסם בו כיכבה השחקנית אלישיה סילברסטון שחייבת כנראה את הקריירה שלה לקליפ הזה.

תהיה זאת הפעם השנייה שלהם כאן כאשר הפעם הקודמת הייתה ב-1994 בפארק הירקון. כזכור, לפני כחודש, פורסמו ברשת גם ידיעות לא רשמיות על הופעה של להקת הרוק גאנז אנד רוזס בישראל בפארק הירקון בקיץ 2017 ואין ספק כי ייתכן והקיץ הקרוב צפוי להיות מעניין ביותר עבור חובבי הרוק בישראל.

כרטיסים לאירוסמית' בישראל - מאי 2017

ההופעה של אירוסמית' בישראל תתקיים ב-17 במאי 2017 בפארק הירקון בתל אביב. מחירי הכרטיסים ינועו בין 290 (250 במכירה מוקדמת) לכרטיסים רגילים ועד ל-870 ש"ח (720 במכירה מוקדמת) לכרטיס VIP. מכירת הכרטיסים תיפתח ככל הנראה בערב (יום ב') באתר הבא.

אתר "כרטיסים ברשת" ימשיך לעקוב ויעדכן בכל התפתחות חדשה בנושא כאן בכתבה זו ובדף הפייסבוק של האתר (למי שלוחץ על אהבתי").

תמונה: Nat Ch Villa אתר פליקר (CC BY 2.0)

רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר כרטיסים ברשת באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק שלנו או לדף גוגל+ שלנו או לחצו כאן לאפשרויות אחרות.
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

Item Reviewed: רשמי וסופי: אירוסמית' בישראל - מאי 2017 Rating: 5 Reviewed By: -
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

הוסף רשומת תגובה

Item Reviewed: רשמי וסופי: אירוסמית' בישראל - מאי 2017 Rating: 5 Reviewed By: -
Scroll to Top