"קוראים לו מלך" - הצגה חדשה בבית ליסין

יום שני, 28 בנובמבר 2016

תיאטרון בית ליסין יעלה בקרוב את ההצגה החדשה "קוראים לו מלך" מאת סביון ליברכט ובהשתתפות רועי ווינברג, אבי גרייניק ועוד. כל הפרטים, בכתבה הבאה.

מחזה חדש "קוראים לו מלך" מאת המחזאית סביון ליברכט יעלה בקרוב בתיאטרון בית ליסין בבימויו של אלון אופיר ובכיכובם של רועי ויינברג, דני גבע, נתי קלוגר, אבי גרייניק ועוד.


המחזה מספר על דויד, רווק בן 40, מתקבל כחבר קיבוץ בזכות דירה שהוא מוסר לקיבוץ. שלושה חברי קיבוץ נרתמים לעזור לו להיקלט, אך בגלל אופיו השונה והמיוחד הם נסחפים למעשי קונדס על חשבונו, מעשים שראשיתם שעשוע, המשכם חציית גבולות ואחריתם אסון.

כך הם משדכים לו אישה, וכאשר נולד לשניים תינוק מעניקים לו אנשי הקיבוץ את השם "מלך". 19 שנים לאחר מכן, מלך, עכשיו טייס קרבי מצטיין בן 24, מגלה את הנסיבות הטרגיות של עברו ויוצא לבוא בחשבון עם האשמים.

כרטיסים להצגה קוראים לו מלך בבית ליסין - דצמבר 2016

ההצגה "קוראים לו מלך" תעלה במהלך חודש דצמבר 2016 בבית ציוני אמריקה בתל אביב. מחיר הכרטיסים מתחיל ב-125 ש"ח. ניתן להזמין כרטיסים אונליין באמצעות האתר הבא.

רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר כרטיסים ברשת באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק שלנו או לדף גוגל+ שלנו או לחצו כאן לאפשרויות אחרות.
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

Item Reviewed: "קוראים לו מלך" - הצגה חדשה בבית ליסין Rating: 5 Reviewed By: -
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

הוסף רשומת תגובה

Item Reviewed: "קוראים לו מלך" - הצגה חדשה בבית ליסין Rating: 5 Reviewed By: -
Scroll to Top