פרדייז לוסט בישראל - פברואר 2017

יום שישי, 4 בנובמבר 2016

להקת פרדייז לוסט חוזרת לישראל ותופיע בבארבי בתל אביב בחודש פברואר 2017 הקרוב. כמה יעלה כרטיס? והיכן קונים כרטיסים? בכתבה הבאה.

פרדייז לוסט בישראל - פברואר 2017
   
פרדייז לוסט (Paradise Lost) אחת מלהקות המטאל המפורסמות ביותר בהיסטוריה של מוסיקת המטאל מגיעה לישראל להופעה אחת בבארבי תל אביב בחודש נובמבר הקרוב.

לרכישת כרטיסים להופעה של פרדייז לוסט בישראל באמצעות קנייה מהירה ומאובטחת לחצו כאן

להקת פרדייז לוסט הבריטית הוקמה באנגליה ב-1987 והפכה מיד לאחת מחלוצות המטאל הגותי. הלהקה זכתה מהר מאוד להכרה בינלאומית ולמקום של כבוד בקהילת המטאל בעולם. לאחר כמה שנים שינתה מעט את סגנום המוסיקה שלה וזנחה במעט את סגנון ה-"דום מטאל" דבר שאיכזב לא מעט מהמעריצים הכבדים שלהם.

בשנה האחרונה, נראה שהלהקה חזרה לסגנון המוכר שלה מימי היווסדה כאשר הסולן ניק הולמס חזר לשיר "גראולינג" כמו בימיו הגדולים בניינטיז.

הלהקה חוזרת לכאן בעקבות האלבום חדש The Plague Within שהוציאה ובמסגרת סיבוב הופעות חדש. זאת תהיה הפעם השביעית שפרדייס לוסט תופיע בישראל כאשר הפעם האחרונה הייתה בשנת 2015. ללהקה ישנם מעריצים רבים גם מישראל הנחשבים למעריצים אדוקים ביותר.

כרטיסים לפרדייז לוסט בישראל - פברואר 2017

ההופעה של פרדייז לוסט בישראל תתקיים במועדון בארבי בתל אביב ב-23 בפברואר 2017. מחיר הכרטיסים עומד על 264 ש"ח. ניתן להזמין כרטיסים אונליין באמצעות האתר הבא.

רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר כרטיסים ברשת באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק שלנו או לדף גוגל+ שלנו או לחצו כאן לאפשרויות אחרות.
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

Item Reviewed: פרדייז לוסט בישראל - פברואר 2017 Rating: 5 Reviewed By: -
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

הוסף רשומת תגובה

Item Reviewed: פרדייז לוסט בישראל - פברואר 2017 Rating: 5 Reviewed By: -
Scroll to Top