לילה מהאגדות בגן הבוטני ירושלים - יולי אוגוסט 2016

יום שישי, 15 ביולי 2016

הגן הבוטני ירושלים יציג במשך חודשי יולי אוגוסט מדי לילה את הפסטיבל "לילה מהאגדות" ובו דמויות מוכרות מעולם האגדות, סיפורים, פעילויות ומשחקי תאורה. מחיר כרטיס: החל מ-50 ש"ח. איפה קונים כרטיסים?

לילה מהאגדות בגן הבוטני ירושלים - יולי אוגוסט 2016
     
הגן הבוטני בירושלים פותח את שעריו בחודשי הקיץ יולי ואוגוסט 2016 ומציג את האירוע "לילה מהאגדות בשביל התגליות" שיתקיים מדי ערב ויציג מגוון פעילויות, משחקי אור וסיפורים מעולמם של דמויות מוכרות מהאגדות המפורסמות.

לרכישת כרטיסים לאירוע לילה מהאגדות בגן הבוטני ירושלים באמצעות קנייה מהירה ומאובטחת לחצו כאן

באירוע שיתקיים מדי ערב החל מהשעה 17:00 ועד 22:30 בלילה, יעוצב הגן הבוטני ושביל התגליות בעיצוב ייחודי עם תאורה מיוחדת ואפקטים של אור עם הקרנות על צמרות העצים והצמחים באזור ומוסיקת רקע הקשורים כולם סביב עולם האגדות ובהם דמויות כמו שדונים, פיות וגמדים.

האירוע ילווה בסיפורים, פעילויות והפעלות לילדים כאשר הגן יחולק לשבע תחנות משחקים שונות כגון משחק מחבואים עם שדונית שובבה במפל הנסתר, הליכה בעקבות רעש הפטישים בצלע ההר וחיפוש זהב במכרה יחד עם הגמדים, כניסה ומשחק ביער הפיות המיניאטורי, טיול על גשר בין צמרות העצים, כניסה לעץ מתחת לבטן האדמה ומתחם של חגיגה קסומה מהאגדות.

כרטיסים לאירוע לילה מהאגדות בגן הבוטני ירושלים - יולי אוגוסט 2016

האירוע "לילה מהאגדות" יתקיים בגן הבוטני בירושלים החל מה-16 ביולי ועד ה-31 באוגוסט 2016. שעות הפעילות הן בימי ראשון עד חמישי בין השעות 17:00 עד 22:30 ובימי שבת בין 10:00 עד 22:30. מחיר הכרטיסים עומד על 50 ש"ח לאדם או 200 ש"ח לכרטיס משפחתי הכולל כניסה לזוג ו-3 ילדים. ניתן להזמין כרטיסים באמצעות האתר הבא.


רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר כרטיסים ברשת באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק שלנו או לדף גוגל+ שלנו או לחצו כאן לאפשרויות אחרות.
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

Item Reviewed: לילה מהאגדות בגן הבוטני ירושלים - יולי אוגוסט 2016 Rating: 5 Reviewed By: -
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

הוסף רשומת תגובה

Item Reviewed: לילה מהאגדות בגן הבוטני ירושלים - יולי אוגוסט 2016 Rating: 5 Reviewed By: -
Scroll to Top