המחזמר מצחיקונת - כרטיסים מוזלים והופעות 2018

יום רביעי, 6 ביוני 2018

העיבוד חדש למחזמר הידוע "מצחיקונת" של תיאטרון הקאמרי בכיכובם של מיה דגן ועמוס תמם ממשיך להציג הופעות גם ב-2018. מתי זה יקרה בדיוק? ואיפה תוכלו לרכוש כרטיסים מוזלים ב-89 ש"ח בלבד? אתר "כרטיסים ברשת" עם כל הפרטים.

המחזמר מצחיקונת - כרטיסים מוזלים ולוח הופעות 2018
  
למרות המחזמר החדש שורת המקהלה שרץ בימים אלו בתיאטרון הקאמרי, המחזמר המצליח מצחיקונת ממשיך לרוץ באולם התיאטרון גם בקיץ 2018 יחד עם השחקנית מיה דגן (שמשתתפת גם בשורת המקהלה) ועמוס תמם ובבימויו של צדי צרפתי.

לרכישת כרטיסים מוזלים ב-105 ש"ח בלבד למחזמר מצחיקונת בקאמרי באמצעות קנייה מהירה ומאובטחת לחצו כאן

המחזמר מצחיקונת הוא אחד ממחזות הזמר הידועים ביותר בכל הזמנים ועלה לראשונה בברודווי ב-1964 כאשר הכוכבת הראשית של המחזמר הייתה ברברה סטרייסנד בו ביצעה את אחד הלהיטים המזוהים ביותר של המחזמר "People". כמה שנים לאחר מכן זכה המחזמר לעיבוד לקולנוע מצליח במיוחד כאשר סטרייסנד השתתפה גם בו.

עלילת המחזמר מספרת על פאני רייס, צעירה יהודייה מברוקלין המככבת בעולם הבידור של ניו יורק ומתאהבת במהמר ידוע ומסתבכת בין האהבה לבין הקריירה.

כאמור, מיה דגן ועמוס תמם מככבים במחזמר יחד עם 35 שחקנים, נגנים ורקדנים בבימויו של צדי צרפתי. רשימת השחקנים כוללת גם את אורנה רוטברג, שלמה וישינסקי, עמית רייס, אבי טרמין, ליאור גלרון, אסתי קוסוביצקי, אוסי בן יהודה, אברי ארבל, שוהם שיינר, רועי מלכה, שני שאולי, שמרית ששון וליאור כהן.

כרטיסים למחזמר מצחיקונת בקאמרי - 2018

המחזמר מצחיקונת ממשיך לרוץ בתיאטרון הקאמרי במהלך החודשים הקרובים 2018. מחיר הכרטיסים בקופת הקאמרי מתחיל ב-280 ש"ח. ניתן לרכוש כרטיסים מוזלים למחזמר ב-105 ש"ח בלבד באמצעות האתר הבא.

להלן לוח ההופעות של המחזמר מצחיקונת:

תל אביב-יפותיאטרון הקאמרי החדש 1 
רכישת כרטיסים



רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר כרטיסים ברשת באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק שלנו או לדף גוגל+ שלנו או לחצו כאן לאפשרויות אחרות.
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

Item Reviewed: המחזמר מצחיקונת - כרטיסים מוזלים והופעות 2018 Rating: 5 Reviewed By: -
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

הוסף רשומת תגובה

Item Reviewed: המחזמר מצחיקונת - כרטיסים מוזלים והופעות 2018 Rating: 5 Reviewed By: -
Scroll to Top