תערוכה חדשה לאמן ריצ'ארד מינס - מאי 2016

יום שלישי, 3 במאי 2016

התערוכה חדשה של האמן הבינלאומי ריצ'ארד מינס "עולם חדש" תוצג בחלל האמנות ארט-מרקט בתל אביב החל מה-15 במאי ועד ה-4 ביוני 2016. כל הפרטים, בכתבה הבאה.


חלל האמנות בתל אביב ארט מרקט יפתח החל מה-15 במאי 2016 את התערוכה החדשה של האמן והפסל הבינלאומי ריצ'ארד מינס "עולם חדש". בתערוכה יוצגו 14 פסלי ברונזה, פרי עבודתו בהם ארבעה פסלים מסדרת "אטלס המתנער" ו-10 פסלים נוספים שההשראה להם לקוחה מהמיתולוגיה היוונית ומסיפורי התנ"ך.

ריצ'ארד מינס, שפסליו מוצגים במוזיאונים ברחבי העולם, מצליח לתפוס את הדמויות התנ"כיות והמיתולוגיות ברגעים הדרמטיים ביותר בחייהן ומשקף דרכן את תפיסת עולמו, המושפעת במידה רבה מהפילוסופיה של איין ראנד.

בנוסף לתערוכה, בתאריך 17 במאי יתקיים לראשונה בישראל אירוע ה- ,Atlas Award בו יוענק כפרס פסל האטלס המיתולוגי של מינס אשר מניף את העולם, סמל להערכה על הישג יוצא דופן בתחום יזמות ההיי – טק. הפרס נועד להעלות על סדר היום הציבורי את השאיפה ליצרנות, לפריצת גבולות ולשגשוג, ולהביע הערכה לחברת הסטארטאפ המובילה בישראל בשנת 2015 הפסל שיוענק כפרס הינו עותק ייחודי של פסל שנרכש על-ידי דיוויד סוקול וערכו בשוק כמאה אלף דולרים.

הפתיחה החגיגית של התערוכה תתקיים ב18 במאי בשעה: 18:00 בחלל ארט- מרקט ברחוב התערוכה 3.

רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר כרטיסים ברשת באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק שלנו או לדף גוגל+ שלנו או לחצו כאן לאפשרויות אחרות.
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

Item Reviewed: תערוכה חדשה לאמן ריצ'ארד מינס - מאי 2016 Rating: 5 Reviewed By: -
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

הוסף רשומת תגובה

Item Reviewed: תערוכה חדשה לאמן ריצ'ארד מינס - מאי 2016 Rating: 5 Reviewed By: -
Scroll to Top