המחזמר ברנשים וחתיכות מגיע לישראל - ספטמבר 2016

יום ראשון, 19 ביוני 2016

המחזמר המפורסם "ברנשים וחתיכות" (Guys And Dolls) ינחת בישראל היישר מהווסט אנד שבלונדון ויציג מספר הופעות במשכן לאומנויות הבמה בתל אביב בחודש ספטמבר 2016. כמה יעלה כרטיס ואיפה קונים?

המחזמר ברנשים וחתיכות מגיע לישראל - ספטמבר 2016
   
שמחה נוספת לחובבי מחזות הזמר: לאחר מחזות הזמר Thriller Live שהציג בישראל ופרסיליה מלכת המדבר שיגיע לישראל בקרוב, הפעם מגיע המחזמר המפורסם ברנשים וחתיכות (Guys And Dolls) לישראל היישר מהווסט אנד בלונדון בחודש ספטמבר 2016 הקרוב.

לרכישת כרטיסים למחזמר ברנשים וחתיכות בישראל באמצעות קנייה מהירה מאובטחת לחצו כאן

40 משתתפים כולל להקה חיה המונה 14 נגנים יגיעו לארץ להפקה המיוחדת הזאת בספטמבר הקרוב יחד עם התפאורה והתלבושות המקוריות של ההפקה של אחד ממחזות הזמר המפורסמים ביותר בעולם שיציג כאן הופעה שתימשך כשעתיים וחצי בשפה האנגלית (עם כתוביות בעברית).

המחזמר "ברנשים וחתיכות" המבוסס על 2 סיפורים קצרים מאת דמון רניון ועל דמויות נוספות מסיפורים נוספים שלו, נחשב לאחד מהקלאסיקות הגדולות של מחזות הזמר בברודווי ובווסט אנד. המחזמר מספר על העולם התחתון של ניו יורק ומספר את סיפור חייהם של דמויות כמו מאפיונרים, מהמרים, פרוצות וסרסורים ברקע של חיי הלילה של ניו יורק. 

המוסיקה של המחזה שנכתבה ע"י פרנק לוסר וכוללת כמה מן הלהיטים הגדולים ביותר במוסיקה כמו Luck Be a Lady, Sit Down You're Rockin the Boat, I've Never Been in Love Before ועוד. מאז הבכורה של המחזמר ב-1950, הספיקו להשתתף בגרסאות ובגלגולים השונים של המחזמר, גדולי האמנים בעולם כגון פרנק סינטרה, בינג קרוסבי, סמי דייויס ג'וניור ועוד אמנים רבים.

ההפקה העכשווית של ברנשים וחתיכות שתגיע לישראל בוימה ע"י גורדון גרינברג בכוריאוגרפיה של כוכב הבלט קרלוס אקוסטה ושל אנדרו רייט ותגיע לישראל היישר מסיבוב הופעות בבריטניה ואירלנד.

כרטיסים למחזמר ברנשים וחתיכות בישראל - ספטמבר 2016

המחזמר ברנשים וחתיכות יציג מספר הופעות במשכן לאומנויות הבמה בתל אביב בין התאריכים 13-23 בספטמבר 2016. מחיר הכרטיסים נע בין 195 ל-443 ש"ח בהתאם למיקום הישיבה. מכירת הכרטיסים מתבצעת באמצעות האתר הבא.


להלן לוח הופעות של המחזמר:




   
רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר כרטיסים ברשת באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק שלנו או לדף גוגל+ שלנו או לחצו כאן לאפשרויות אחרות.
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

Item Reviewed: המחזמר ברנשים וחתיכות מגיע לישראל - ספטמבר 2016 Rating: 5 Reviewed By: -
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

הוסף רשומת תגובה

Item Reviewed: המחזמר ברנשים וחתיכות מגיע לישראל - ספטמבר 2016 Rating: 5 Reviewed By: -
Scroll to Top