המחזמר פרסיליה מלכת המדבר בישראל - יולי 2016

יום שלישי, 9 בפברואר 2016

הפתעה משמחת למעריצי ומעריצות ג'ייסון דונובן: המחזמר המקורי "פרסיליה מלכת המדבר" יגיע לישראל בכיכובו של הזמר הענק מהאייטיז ג'ייסון דונובן (Jason Donovan) ויקיים סדרת הופעות בהיכל מנורה מבטחים בחודש יולי 2016. כמה יעלו כרטיסים ואיפה קונים?

המחזמר פרסיליה מלכת המדבר בישראל - יולי 2016. תמונה: יח"צ
    
חגיגה נוספת לחובבי מחזות הזמר: לאחר שבישרנו לכם על המחזמר על מייקל ג'קסון שיגיע לישראל, היום אנו מתבשרים על המחזמר המפורסם "פרסיליה מלכת המדבר" (Priscilla, Queen of the Desert) שיגיע גם הוא לישראל בגרסה המקורית מהווסט אנד בלונדון יחד עם כוכב הפופ של שנות ה-80 ג'ייסון דונובן ויציג סדרת של 6 הופעות שיתקיימו בחודש יולי 2016 בהיכל מנורה מבטחים (לשעבר יד אליהו) בתל אביב.

המחזמר "פרסיליה מלכת המדבר" המבוסס על הסרט המצליח, הוא אחד ממחזות הזמר המפורסמים ביותר בעולם המספר את סיפור מסען של שתי מלכות דראג וטרנסקסואלית אחת בדרך להופעה בעיירה במדבר האוסטרלי באמצעות אוטובוס ובמהלך מסען, עוברות חוויות וסיטואציות מרתקות ואף הזויות.

פסקול המחזמר המקורי כולל בתוכו להיטי ענק כמו למשל "I will survive" של גלוריה גיינור, "Girls Just Wanna Have Fun" של סינדי לאופר, "Hot Stuff" של דונה סאמר ועוד להיטים רבים. כוכב המחזמר הוא זמר האייטיז הידוע ג'ייסון דונובן שידוע לרוב זכות ביצועו הידוע לשיר "Sealed with a Kiss" בסוף שנות ה-80. דונובן מופיע במחזמר עוד מראשית דרכו וצפוי להשתתף גם בהופעות בישראל (למעט הופעה אחת אותה ייאלץ להחמיץ).



המחזמר עלה לראשונה ב-2006 בסידני אוסטרליה ומהר מאוד זכה להפקה מקבילה בווסט אנד בלונדון ובברודווי בניו יורק בהפקת בט מידלר. הגרסאות השונות של המחזמר זכו בפרסים רבים וזכו להצלחה עצומה ברחבי העולם. המחזמר המפורסם יגיע לישראל היישר מסיבוב הופעות גדול בבריטניה ויגיע לכאן בהרכב מלא הכולל כ-500 תלבושות, 50 פאות ותפאורה נוצצת וססגונית.

כרטיסים למחזמר פרסיליה מלכת המדבר בישראל - יולי 2016

המחזמר פרסיליה מלכת המדבר יגיע לישראל בקיץ הקרוב ויקיים סדרה של 6 הופעות בהיכל מנורה מבטחים בתל אביב בין התאריכים 4-9 ביולי 2016. מחירי הכרטיסים ינועו בין 149 ל-449 ש"ח בהתאם למיקום הישיבה. מכירת הכרטיסים מתבצעת באמצעות האתר הבא.


רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר כרטיסים ברשת באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק שלנו או לדף גוגל+ שלנו או לחצו כאן לאפשרויות אחרות.
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

Item Reviewed: המחזמר פרסיליה מלכת המדבר בישראל - יולי 2016 Rating: 5 Reviewed By: -
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

הוסף רשומת תגובה

Item Reviewed: המחזמר פרסיליה מלכת המדבר בישראל - יולי 2016 Rating: 5 Reviewed By: -
Scroll to Top