כרטיסים למחזמר על מייקל ג'קסון בישראל - מאי 2016

יום שלישי, 5 באפריל 2016

המחזמר הבינלאומי "Thriller Live" המבוסס על סיפור החיים והמוסיקה של מייקל ג'קסון מגיע לראשונה לישראל ויציג 8 הופעות בלבד בחודש מאי 2016 בהיכל התרבות בתל אביב. מתי זה יקרה? כמה עולים כרטיסים? ואיפה קונים? כל התשובות, בכתבה הבאה.


המחזמר על מייקל ג'קסון Thriller Live בישראל - מאי 2016
  
עונת הבידור של 2016 ממשיכה להתחמם: הפעם אנו מתבשרים על הגעתו לראשונה לישראל של המחזמר הבינלאומי והמצליח "Thriller Live" המבוסס על סיפור חייו ושיריו של מייקל ג'קסון. המחזמר יציג בישראל 8 הופעות שיתקיימו בהיכל התרבות בתל אביב.

לרכישת כרטיסים למחזמר של מייקל ג'קסון באמצעות קניה מאובטחת ומהירה לחצו כאן

המחזמר "Thriller Live" מספר את סיפור חייו של מייקל ג'קסון המתחיל עם השתתפותו בלהקת "ג'קסון 5" ומסתיים עם קריירת סולו פנומנלית ואחת המוצלחות ביותר בהיסטוריה באמצעות כוריאוגרפיה מושקעת שנבנתה סביב השירים המפורסמים ביותר של מייקל ג'קסון ומובנית ומותאמת כמובן לסגנון הריקוד המיוחד שג'קסון הכיר לעולם כולל את ריקוד "הליכת הירח" המפורסם של ג'קסון. בין הלהיטים שיבוצעו במחזמר ניתן לציין את "בילי ג'ין", "ביט איט", "אוף דה וול", "סמות' קרימינל" ועוד להיטים מהמצליחים ביותר של ג'קסון.

המחזמר עלה לראשונה ב-2006 בתיאטרון דומיניון בבריטניה ושנה לאחר מכן הפך להפקה קבועה והופיע במהלך השנים ועד היום ברחבי עולם באולמות הנחשבים ביותר אל מול מעל כמיליון צופים נלהבים.

מייקל ג'קסון היה אחד האמנים המצליחים ביותר בהיסטוריה עם הצלחה פנומלית ברחבי העולם ועם מכירות של למעלה מ-750 מיליון תקליטים שנמשכות גם לאחר שהלך לעולמו ביוני 2009.

כרטיסים למחזמר "Thriller Live" על מייקל ג'קסון בישראל - מאי 2016


המחזמר "Thriller Live" יופיע בישראל בין התאריכים 19-24 במאי 2016 בהיכל התרבות תל אביב. מכירת הכרטיסים מתבצעת באמצעות האתר הבא.

צפו בטריילר הרשמי של המחזמר "Thriller Live" שיגיע לישראל במאי הקרוב:


   
רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר כרטיסים ברשת באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק שלנו או לדף גוגל+ שלנו או לחצו כאן לאפשרויות אחרות.
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

Item Reviewed: כרטיסים למחזמר על מייקל ג'קסון בישראל - מאי 2016 Rating: 5 Reviewed By: -
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

הוסף רשומת תגובה

Item Reviewed: כרטיסים למחזמר על מייקל ג'קסון בישראל - מאי 2016 Rating: 5 Reviewed By: -
Scroll to Top