ג'ניפר לופז בישראל - קיץ 2016

יום שני, 1 בפברואר 2016

על פי פרסומים לא רשמיים הזמרת והשחקנית ג'ניפר לופז (Jennifer Lopez) תגיע לישראל בקיץ 2016 ותופיע בפארק הירקון בתל אביב. כל הפרטים, בכתבה הבאה.


ג'ניפר לופז בישראל - קיץ 2016   תמונה: Ana Carolina Kley Vita מאתר פליקר
  
האם גם ג'ניפר לופז תופיע בפארק הירקון בקיץ הקרוב? לפי פרסום של עיתון "ידיעות אחרונות", זמרת הפופ המצליחה ג'ניפר לופז תגיע לישראל בקיץ 2016 ותופיע בפארק הירקון וכך תצטרף להופעה של אלטון ג'ון ואולי גם להופעה של סיה בפארק.

על פי הפרסום, ההופעה של לופז בישראל כבר סוכמה וסגורה ועתה נשאר רק להמתין להודעה רשמית מטעם ההפקה הישראלית שתביא אותה לכאן. לופז נמצאת כרגע במהלכו של סיבוב הופעות חדש "All I Have" בלאס וגאס בארצות הברית וצפויה להופיע שם במהלך החודשים הקרובים. באתר הרשמי של הזמרת לא מצויין נכון לעכשיו תאריכים נוספים של הופעות לקיץ הקרוב.

אם אכן תגיע לכאן, זאת תהיה הופעתה הראשונה שלה בישראל לשמחת מעריציה הרבים שמחכים להופעה שלה כבר שנים רבות ואם גם סיה תגיע לכאן בסופו של דבר, הקיץ הקרוב הולך להיות אחד הקייצים החמים ביותר בתעשיית הופעות החו"ל בישראל.


כך זה נראה בהופעה בלאס וגאס

לופז בת ה-46, היא אחת מזמרות הפופ המצליחות והעסוקות ביותר בעולם. במהלך הקריירה שלה הצליחה לופז לכבוש פסגות רבות ולהיות אחראית לכמה מלהיטי הפופ המצליחים ביותר בכל הזמנים. לאחר קריירת משחק מוצלחת שהחלה בתחילת שנות ה-90 כולל השתתפות בסרטים מצליחים עם ג'ורג' קלוני, שון פן וג'ק ניקולסון, יצאה במקביל גם בקריירה מוסיקלית כאשר אלבומה הראשון "On the 6", יצא ב-1999 ושחרר להיטי ענק כמו "If You Had My Love" או "Waiting for Tonight" שהגיעו מיד לטופ ולהוביל במצעדי השירים בארצות הברית.

בשנים לאחר מכן המשיכה לופז להוציא תקליטים רבים שהמשיכו לייצר להיטים בקצב מסחרר - להיטים כגון "Love Don't Cost a Thing", הלהיט "Jenny from the Block" או "On The Floor" ועוד להיטים רבים. לופז גם שיתפה פעולה עם אמנים רבים בעולם הפופ כמו פאף דדי, פיט בול, איגי אזליה ואמנים רבים נוספים. סה"כ הוציאה לופז 8 אלבומי אולפן שנמכרו בלמעלה מ-55 מיליון עותקים.

כרטיסים להופעה של ג'ניפר לופז בישראל - קיץ 2016


כאמור, ההודעה על ההופעה של ג'ניפר לופז בישראל אינה רשמית וטרם פורסמה הודעה מסודרת מטעם אחד המפיקים בישראל אודות תאריך ההופעה, פתיחת מכירת כרטיסים או מחירים. אתר "כרטיסים ברשת" ימשיך כמובן ללוות מקרוב את הנושא ויעדכן בכל מידע חדש כאן בכתבה זו ובעמוד הפייסבוק של האתר (למי שלוחץ על "אהבתי").

תמונה: Ana Carolina Kley Vita מאתר פליקר (CC BY 2.0)

רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר כרטיסים ברשת באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק שלנו או לדף גוגל+ שלנו או לחצו כאן לאפשרויות אחרות.
  • תגובות לכתבה

1 comentários:

Item Reviewed: ג'ניפר לופז בישראל - קיץ 2016 Rating: 5 Reviewed By: -
  • תגובות לכתבה

1 comentários:

אנונימי אמר/ה... 1 בפברואר 2016 בשעה 9:22

ענק!!!!

הוסף רשומת תגובה

Item Reviewed: ג'ניפר לופז בישראל - קיץ 2016 Rating: 5 Reviewed By: -
Scroll to Top