קרייג דיוויד בישראל - אפריל 2016

יום ראשון, 31 בינואר 2016

קרייג דיוויד בישראל - אפריל 2016
הזמר והיוצר קרייג דיוויד (Craig David) יגיע לישראל בחודש אפריל 2016 ויקיים הופעה אחת וחד פעמית ל-2000 איש בלבד במועדון האנגר 11 בתל אביב. מחיר כרטיס: החל מ-354 ש"ח. איפה קונים כרטיסים?


קרייג דיוויד (Craig David), אחד האמנים הבולטים בתחום המוסיקה השחורה והR&B בבריטניה וארצות הברית, יגיע להופעת בוטיק בישראל לעיני 2000 איש בלבד בהופעה שתתקיים במועדון האנגר 11 בתל אביב בחודש אפריל 2016.

לרכישה מהירה של כרטיסים להופעה של קרייג דייויד בישראל באמצעות קנייה מאובטחת לחצו כאן

דיוויד, יהודי בריטי במקור, מחזיק בקריירה מפוארת ומרשימה הכוללת שישה אלבומי אולפן מצליחים במיוחד עם מכירות של למעלה מ-13 מיליון וכן שיתופי פעולה עם אמני ענק כגון סטינג, ג'יי שון, ריטה אורה, קאנו ועוד. בין להיטיו הרבים של דיוויד אפשר לציין את fill me in, rise and fall שבוצע יחד עם סטינג, where's your love או את Awkward.

   
דיוויד יגיע לישראל במסגרת סיבוב הופעות מיוחד שפתח לאחרונה הנקרא פרוייקט ה-TS5 שבו הוא מופיע במועדונים נחשבים ברחבי העולם - מועדונים שמזוהים בעיקר עם מסיבות, מוסיקה אלקטרונית ודי-ג'ייז, ושם הוא מבצע את שיריו לייב יחד עם תקלוט. קרייג הספיק כבר להופיע עם פרוייקט זה בערים רבות ברחבי העולם כמו למשל אמסטרדם, איביזה, לונדון, מוסקבה ועוד ערים רבות.

כרטיסים להופעה של קרייג דייויד - אפריל 2016


ההופעה של קרייג דיוויד בישראל תתקיים ב-10 באפריל 2016 בשעה 20:30 במועדון האנגר 11 בתל אביב. ההופעה תתקיים למול 2000 איש בלבד. מחיר הכרטיסים מתחיל ב-354 ש"ח. מכירת הכרטיסים החלה וניתן לרכוש כרטיסים באמצעות האתר הבא.

רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר כרטיסים ברשת באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק שלנו או לדף גוגל+ שלנו או לחצו כאן לאפשרויות אחרות.
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

Item Reviewed: קרייג דיוויד בישראל - אפריל 2016 Rating: 5 Reviewed By: -
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

הוסף רשומת תגובה

Item Reviewed: קרייג דיוויד בישראל - אפריל 2016 Rating: 5 Reviewed By: -
Scroll to Top